Olen nyt aloittanut sellaisen dieetin, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
saan syödä mitä haluan ja mitä mieleni tekee. Ihan niin paljon kuin haluan. En kiellä itseltäni mitään.

Tätä on kestänyt pian viikon ja viikonloppuna punnitsen itseni. Katsotaan mitä on painossa tapahtunut.

Tänään olen syönyt ruisleipää, sämpylää, metwurstia, täysrasvaista juustoa, kurkkua, tomaattia, salaattia, täytetyn kasvistortillan, irtokarkkeja kourallisen, neljä palaa suklaata, jäätelöpuikon.

Viikon aikana ole syönyt myös mm. pizzaa, makaronilaatikkoa, suklaata, sipsejä, jäätelöä, appelsiinia, leipää lisukkeineen, suklaaleivoksia, riisiä ja kasviskastiketta.

Eli kuten huomaatte aika herkkupitoista ruokaa. Mutta sitä on mieli tehnyt, en siis kiellä itseltäni mitään. Ja ruokakin on sellaista mitä on tehnyt mieli.

Jos paino alkaa nousemaan, niin lopetan samantien. Eli jos paino on noussut kilonkin niin aion tehdä stopin. Tämä on vain tälläinen kokeilu.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Tuu kertomaan tulokset sitten :D
Mites paljon sä liikut?

En nyt kauheasti. Viikonloppuna tuli kyllä lenkkeiltyä 2-3 tuntia päivässä. Muuten on ollut hyötyliikunta, eli kävely ja pyöräily esim. kauppaan eli muutama kilsa ei sen enempää.

aloitin itse niin, että söi liian vähän jokusen viikon. siis että ehti tottua siihen näläntunteeseen.. ja sitten aloin opetella syömään paremmin. siis niitä kasviksia, ja karsia pois herkut. sitten saikin jo syödä nälän tunteen pois!

Tässä dieetissä ei valitettavasti paino putoa, tai se on ainakin hyvin epätodennäköistä. Kokeilen vaan miten nopeasti paino nousee jos nyt nousee. Yritän muistaa kertoa tuloksista, luultavasti sunnuntaina tai maanantaina.

en ennen lapsia lihonnut Millään. vaikka elin roskaruualla, limsalla.. mutta kun toinen lapsi syntyi ja imetys loppui, niin pam. on muuten sitkeät 5kg mitä on vielä, ei lähde helpolla ainakaan..

Kike Elomaa jossain lehdessä neuvoi, että aina pitää syödä sen verran että jää nälkä, silleen kuulemma pysyy hoikkana. Eli kovin paljoa ei ilmeisesti sit saa syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kike Elomaa jossain lehdessä neuvoi, että aina pitää syödä sen verran että jää nälkä, silleen kuulemma pysyy hoikkana. Eli kovin paljoa ei ilmeisesti sit saa syödä.

Ah, kuinka onnellista elämää. Hoikkana pysyy ja aina on naama norsunv*tulla, kun on nälkä.

Mä olen todennut toimivammaksi sen, että syön kun on nälkä, ja varmasti sen verran että nälkä myös lähtee.
Sitten vaan katson, että tulee kulutettua se kaikki. Kykenee hymyilemään useammin... :xmas:

Lupasin tulla kertomaan tuloksista. Perjantaina paino oli noussut melkein kaksi kiloa, sunnuntaina paino oli sama mikä ennenkin. En nyt tiedä mitä tuossa tapahtui, eli lihoinko vai en, oliko jotain turvotusta. En kuitenkaan aio jatkaa tätä ruokavaliota pidempään. Jossain vaiheessa tuli vähän huono olo, enkä myöskään halua lihoa.