Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mikä BKM? Onks hää joku palstapersoona?
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Onnea! Oottekste tutustuneet palstan kautta?
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Onnea! Oottekste tutustuneet palstan kautta?
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Onnea Tytsi!
BKM, mistä sun nicki tulee?
HauskaaAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Onnea! Oottekste tutustuneet palstan kautta?
Juu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mikä BKM? Onks hää joku palstapersoona?
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Oletteko samaa ikäluokkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mikä BKM? Onks hää joku palstapersoona?
BKM on mun salarakas
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn:Oletteko samaa ikäluokkaa?
Ei, olen 11 vuotta nuorempi.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mikä BKM? Onks hää joku palstapersoona?
BKM on mun salarakas
On kyllä tosi salarakas kun en mäkään ole huomannut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Onnea Tytsi!
BKM, mistä sun nicki tulee?
Et ole eka joka kysyy.
Se tulee sanoista BestKaasoMan, kerran olin sellainen bestmanin ja kaason yhdistelmä, ja silloin aloin netissä ekaa kertaa keskustelupalstoilla pyöriä ja se nikki sitten jäi....
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mikä BKM? Onks hää joku palstapersoona?
BKM on mun salarakas
On kyllä tosi salarakas kun en mäkään ole huomannut.![]()
Älä nyt ujostele