olen ollut jo viisi vuotta onnellisesti naimisissa kulissiavioliitossa. kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "diana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"diana"

Vieras
viikonloppuna oli viides hääpäivä. tapasin mieheni kun tein samassa firmassa töitä. kukaan paitsi me kaksi ei tiedä että elämme lumeliitossa, jossa ei ole lapsia, ei seksiä ei riitoja. menimme naimisiin yhteisestä päätöksestä ja koska molemmat haluamme toisiltamme asioita. mies tarvitsee kodinhoitajaa ja seuralaista, minä taloudellista turvaa ja ystävän.

ainoan kerran liittoamme on epäilty miehen työkaverin puolelta ja tämä ihmetteli miksi nukumme eri huoneissa, mutta onneksi mieheni osasi selittää asian.

Joo en, en voi tietää onko tämä totta vai ei. Mutta mun mielestä toi ei kuullosta yhtään hullumalta idealta. Itse olen jossain määrin erakkoluonne. Mutta lapsia olen kuitenkin aina halunnut. Jos ei olisi sopivaa kumppania löytynyt ja joku ehdottaisi tuollaista niin kyllä suostuisin. Voisin tehdä ne lapsetkin ihan sperma ruiskuun -menetelmällä.

Mikäs sen parempi sopimus. Asutaan yhdessä ja on seuraa. Avioliiton avulla saa leskeneläkettä jos toinen kuolee. Ja avioehdolla voi omaisuuden rajata omiin sukulaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27395241:
en epäile, etteikö tuollaista voisi olla...

Mut miten hoidatte seksuaaliset halut? Saatteko panna ketä lystäätte, vai miten?

itse en harrasta seksiä ollenkaan ja miehelläni on "varanainen" seksiä varten.

Olette sitten ilmeisesti tehneet tarkan sopimuksen siihen mitä kummankin "tehtäviin" kuuluu? Kotityöt, kaupassakäynti, laskut (miten jakaantuu), edustus (erilaisissa tilaisuuksissa, työhön ja sukulaisiin liittyvät)? Ja siitä mitä kumpikin hyötyy sopimuksesta?

Mitä jos miehesi jäisi kiinni esim suhteestaan tähän varanaiseen? Tarkoitan että esim sinun sukulaisesi saisivat tietää että mies käy vieraissa? Sinä "antaisit anteeksi" ja homma jatkuisi?

[QUOTE="jaa-a";27395340]Olette sitten ilmeisesti tehneet tarkan sopimuksen siihen mitä kummankin "tehtäviin" kuuluu? Kotityöt, kaupassakäynti, laskut (miten jakaantuu), edustus (erilaisissa tilaisuuksissa, työhön ja sukulaisiin liittyvät)? Ja siitä mitä kumpikin hyötyy sopimuksesta?[/QUOTE]

kyllä, meillä on tarkka sopimus kaikesta mahdollisesta. sopimukseen kuuluu se ettemme eroa. tämä sopii molemmille, koska kumpikaan ei halua perhettä.

[QUOTE="diana";27395378]kyllä, meillä on tarkka sopimus kaikesta mahdollisesta. sopimukseen kuuluu se ettemme eroa. tämä sopii molemmille, koska kumpikaan ei halua perhettä.[/QUOTE]

Mitä jos kuitenkin joskus jompikumpi rakastuu oikeasti? Kiinni tässä sopimuksessa ja irti ei pääse. Kiva...

Mitä jos miehesi jäisi kiinni esim suhteestaan tähän varanaiseen? Tarkoitan että esim sinun sukulaisesi saisivat tietää että mies käy vieraissa? Sinä "antaisit anteeksi" ja homma jatkuisi?

en usko kiinnijäämiseen, koska he harrastavat seksiä meillä kotona. mies ilmoittaa minulle asiasta ja sen aikaa olen poissa. jos mieheni jäisi kiinni niin sitten toimisin antamalla anteeksi ja mies samoin minun kohdalla.

Saisitko myös sinä käydä jossain muualla "hoitamassa tarpeitasi" vai onko se kiellettyä ja vain miehen oikeus? Ja et halua lapsia?

kyllä saisin, mutten pysty (minut on raiskattu). mieheni on ehdottanut, että jos joskus muutan mieleni niin hän voi luopua "varanaisesta" ja alkaa harrastaa seksiä kanssani. toistaiseksi olemme olleet tyytyväisiä nykytilanteeseen.

Jos sinulla kerran on jotakin tunteita miestä kohtaan (luulisi että niitä väkisinkin tulee kun toisen kanssa elää ja on jokapäivä) niin voitko rehellisesti sanoa ettet ole mustasukkainen miehen varanaiselle tai muille? kosketatteko, halaatteko, pidättekö kädestä? Millaista yhteinen aikanne on, mitä asioita teette yhdessä?

[QUOTE="vielä";27395499]Jos sinulla kerran on jotakin tunteita miestä kohtaan (luulisi että niitä väkisinkin tulee kun toisen kanssa elää ja on jokapäivä) niin voitko rehellisesti sanoa ettet ole mustasukkainen miehen varanaiselle tai muille? kosketatteko, halaatteko, pidättekö kädestä? Millaista yhteinen aikanne on, mitä asioita teette yhdessä?[/QUOTE]

rehellisesti sanottuna minusta tuntuu pahalta, kun mieheni harrastaa seksiä "varanaisen" kanssa. olen ollut ajoittain mustasukkainen ja kertonut tunteista miehelle ja hän on pyytänyt minua vain sanomaan kun haluan ja olen valmis seksiin, niin hän päättää seksisuhteen toisen naisen kanssa. miehelläni on vain yksi nainen minun lisäksi. teemme yhdessä ihan samoja asioita kuin muutkin parit. kokkaamme, matkustelemme ja harrastamme golfia ja tennistä yhdessä. kemiat välillämme pelaavat hyvin ja olemme siitä todella onnellisia. Halailemme ja suutelemme usein. Kävelemme käsi kädessä usein jos olemme kävelyllä.

Yhteistyössä