Olen onnellinen!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana

Vieras
Meillä tulee yllätysvauva. Mies on ollut asiasta aika hiljaa ja sanonut vain että on huolissaan miten pärjäämme neljän kanssa. En ole painostanut enkä puhunut itsekään paljon lapsesta. Itse pääsin järkytyksestä nopeasti eroon ja olin iloinen lapsesta.
Viime yönä heräsin siihen että mies silitti vatsaani hiljaa. Taitaa mies hiljaa tottua ajatukseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Meillä isommat ovat jo koulussa ja kaikki vauvatarvikkeet hävitetty. Päivisin saan olla ihan rauhassa vauvan kanssa.

Meillä on kans tää tilanne (paitsi ettei vauva ollu yllätys). Vähän niin ku ekaa olis odottanu kun piti hommata vaunut, sängyt, pelit ja vehkeet... Ja kun sai äitiyspakkauksen, vaatteet tuntui niiiiiiiin pieniltä ja kuitenkin ne oli ihan liian isoja aluksi (sitä vuosien aikana oikeasti unohtaa, miten pieni ihmisen lapsi on "uutena" ). Nyt ne sit onkin jo liian pieniä ne vaatteet, kun aika menee niin äkkiä. Meidän iltatähti on jo yli ½ v...

onnea vauvasta :) minäkin haluaisin vauvan..lapset jos eskarissa ja koulussa..pelottaa tää ajankohta..olent yötön ja mies jää nyt työttömäksi ,mutta saa varmaa jotain työtä..velatkin pitäisi jotenkin maksaa :(..mut olisi se ihana piristys