Olen ostanut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Ihan yhtä ilkeää kuin se että maksaa jonkun partylitelaskun miehen tililtä.. siihen olen kyllä joskus sortunut, myönnettäköön :ashamed:

Ai siis jotain omia ihan itsellesi ostamiasi juttuja varten tarvit käteistä. No sitten ymmärrän, muutenhan käteinen reissulla on koko porukan käyttöön =)

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Vai 350 ?... :D Ei tule tapahtumaan meidän perheessä. Toi 350 ? ei taida mennä edes rikki meillä vuodessa :D

No auttaako jos sitten sanon, että mun heikko kohtani on lapsen hemmottelu, en esim. polta enkä tuhlaa juurikaan alkoholiin rahaa, en ikinä ehdi edes ravintoloissa käydä, huomennakin teen 15 tuntisen työpäivän. Ja vaatteeni saan hyvin halvalla, sillä käytän joskus jopa lastenvaatepuolelta ostettuja vaatteita.

oon budjetoinu kaikkiin ostettaviin lahjoihin sellaiset 300-350e. Siitä siis lahjat meidän kolmelle lapselle, kaikkien lasten kummeille (ystäviä+sisaruksia), kummitytöllemme, kummankin isovanhemmille. En yksinkertaisesti raaski laittaa enempää! :)

Isompien lasten lahjoihin menee joku 70-80e, vauvan lahjaan muutama kymppi. Muitten lahjoihin sitten n. 25-30e/hlö. Sitä paitsi lapset saa niitä paketteja muualtakin, joten meillä tuo yksi iso lahja/pari pientä -periaate toimii hyvin. Hukkuisivat muuten niihin paketteihinsa. Eivätkä meidän lapset kyllä odotakaan suurta määrää lahjoja...tänä jouluna heistä on kivointa kuulemma se, että äiti on koko joulun kotona eikä mene ollenkaan töihin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kaikki on liikaa, minkä joutuu ostamaan luotolla!

Eihän ap ole ostanut luotolla lahjoja.

No mitä se sit puhuu luottokortti laskuista?!

Kyllä se sieltä lukemalla ihan selviää =) Mutta ettet ottaisi tätä kettuiluna, niin voin auttaa sinua: sattui vain tulemaan luottokorttilasku lomareissulta, jolla oli nostettu käteistä visalla. =)

Ihan yhtä ilkeää kuin se että maksaa jonkun partylitelaskun miehen tililtä.. siihen olen kyllä joskus sortunut, myönnettäköön :ashamed:

Ai siis jotain omia ihan itsellesi ostamiasi juttuja varten tarvit käteistä. No sitten ymmärrän, muutenhan käteinen reissulla on koko porukan käyttöön =)

Ei vaan me maksettiin puoliksi lentomatka Kairoon, jos olis tehnyt niin että ois miehen antanu ensin nostaa tililtään rahaa ja sit olis vaan pokkana nostanu omalla kortillaan siltä samalta tililtä niin ois ollu kieroa.. Eikä olis taitanu muuten edes onnistua kun siellä oli joku nostorajasysteemi tuolla Egyptissä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
oon budjetoinu kaikkiin ostettaviin lahjoihin sellaiset 300-350e. Siitä siis lahjat meidän kolmelle lapselle, kaikkien lasten kummeille (ystäviä+sisaruksia), kummitytöllemme, kummankin isovanhemmille. En yksinkertaisesti raaski laittaa enempää! :)

Isompien lasten lahjoihin menee joku 70-80e, vauvan lahjaan muutama kymppi. Muitten lahjoihin sitten n. 25-30e/hlö. Sitä paitsi lapset saa niitä paketteja muualtakin, joten meillä tuo yksi iso lahja/pari pientä -periaate toimii hyvin. Hukkuisivat muuten niihin paketteihinsa. Eivätkä meidän lapset kyllä odotakaan suurta määrää lahjoja...tänä jouluna heistä on kivointa kuulemma se, että äiti on koko joulun kotona eikä mene ollenkaan töihin! :D

Voi kun minäkin voisin antaa sen lahjan, että olisin kotona koko joulun.

Ei vaan me maksettiin puoliksi lentomatka Kairoon, jos olis tehnyt niin että ois miehen antanu ensin nostaa tililtään rahaa ja sit olis vaan pokkana nostanu omalla kortillaan siltä samalta tililtä niin ois ollu kieroa.. Eikä olis taitanu muuten edes onnistua kun siellä oli joku nostorajasysteemi tuolla Egyptissä.

Ahaa, nyt ymmärrän taas lisää =)

Voi kun minäkin voisin antaa sen lahjan, että olisin kotona koko joulun.

Tästä minun tämän joulun kotonaolosta kuuluu kiitos Suomen äitiys- ja vanhempainvapaajärjestelyille! Eli vanhempainvapaalla siis olen, kun tuo kuopus vasta 5kk vanha. Muutoin onkin tullut nuo joulut töissä oltua....nyt kyllä nautin ja laitan kotiin rauhassa joulun tunnelmaa lasten kanssa! :)

Yhteistyössä