Olen pettynyt saamiimme häälahjoihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meri.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisin ehkä vähän pettynyt jos vanhempani ja mummo antaisivat "vain" 50e. Mutta se nyt johtuisi vain siitä, että ovat hyvin toimeentulevia ja heillä on tapana antaa enemmän, eli siis väkisinkin odottaisin että sieltä tulee rahaa jonkun verran.

Tällä ei sitten kuitenkaan olisi mitään tekemistä tarjoilun tai häiden muiden puitteiden kanssa. Ja olisin onnellinen, että tulivat paikalle, ei tuo häitä paljoa latista.

Meillä on häät vielä järjestämättä kun ei ole varaa. Ei oikein innosta ajatus ottaa lainaa ja maksattaa vierailla takaisin (jotkuthan näinkin nykyään tekevät), mutta en nyt ihan Hesburger-juhlaakaan halunnut. Suvut on isoja niin karsia pitää rankasti ja silti vieraita tulee kymmeniä. Luultavasti pidetään myös kotipaikkakunnalla nykyisen asuinkunnan sijaan sen vuoksi, että vierailla olisi paremmin yöpymispaikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja olenpas tyhmä!;24436914:
Lahjojen takiako naimisiin mennään ja järjestetään häät? Hitsi, en tätä ole tajunnutkaan. Varmaan siksi emme olekaan naimisissa. :)

Ajatteleppa kun minä olen naimisissakin ja en edes tajunnut että pitää pyytää lahjoja, ei ollut lahjalistoja eikä rahankerjuuta. Oli vaan kutsu että vihitään silloin ja silloin ja juhlapaikan os on se ja se tervetuloa.

Yhteistyössä