Olen pitänyt huikeat neljä päivää palstataukoa, mitä tapahtunut?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Olen ollut "pakkotilanteessa" palstan kannalta - olin työmatkalla neljä päivää, enkä ole siis tänne palstalle paljon ehtinyt ja nyt meikäpoika on ihan pihalla siitä, mitä täällä viime päivinä on tapahtunut.

Mitä täällä siis on tapahtunut ma-to-välillä? :D

savanna on meksikossa ostamassa koiraa
kepsistä vituttaa harmaat päänaukojat edelleen
mummeliisan sädekehä on kirkaampi kuin koskaan - 11 lasta yökylään,vaikka epäily oksutaudista tiedossa
kerpeleen appiukko on vääntää aamuisin käärmeeltä niskat, mutta silti käärmee sylkäisee sielä silmille
anatolian kolmas lapsi on poikittain kohdussa, anatoliaa pelottaa mahdollinen sektio.

siinä nyt jotain tosi tärkeetä alkuun........

mummeliisan sädekehä on kirkaampi kuin koskaan - 11 lasta yökylään,vaikka epäily oksutaudista tiedossa
kerpeleen appiukko on vääntää aamuisin käärmeeltä niskat, mutta silti käärmee sylkäisee sielä silmille
anatolian kolmas lapsi on poikittain kohdussa, anatoliaa pelottaa mahdollinen sektio.

Tässä on Mallipalstalainen!

:D

Kiitos tästä täsmennyksestä, kiitos muillekin vastaajille.
Tuon Savannan tai Milannan koiranostamisen bongasinkin jo tässä aamulla, muista tapauksista en ole vielä kuullutkaan - täytyypi ruveta etsimään noita ketjuita, onhan tässä koko vapaapäivä aikaa. :D

Yhteistyössä