Olen raivona aaaarggggghhhhhh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies on pälli!!!!!!
Se lupas lähteä mun kanssa kaupunkiin tänään ja kun kaverinsa soitti ni sano vaan et joo voi hän tulla. Lähti siis kaverilleen ja siihen unohtu mulle luvatut asiat.
Perkele että ottaa päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja hugo:
Lähdet siis yksin kaupunkiin ja shoppailet hulluna. Kyllä se sitten ens kerralla muistaa ja haluaa lähtä mukaan :D

Juu mieskin ehdotti että lähtisin yksin vaan kun ei se ole sama asia ja kun itse viikolla ehdotti että mennään yhdessä ja sitten tekee noin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hugo:
Lähdet siis yksin kaupunkiin ja shoppailet hulluna. Kyllä se sitten ens kerralla muistaa ja haluaa lähtä mukaan :D

Juu mieskin ehdotti että lähtisin yksin vaan kun ei se ole sama asia ja kun itse viikolla ehdotti että mennään yhdessä ja sitten tekee noin.

Juu, tiedän. Tommonen on tosi kurjaa. Sun pitää vaan yrittää selittää sille miltä susta tuntuu. Eikai siinä muukaan auta. Mut ymmärrän kyllä miksi raivostuttaa..

Kauheen tuttua. Mies tuntuu aina unohtavan mun menot. Esim mä oon sopinu leffaan menosta tyttöjen kanssa ja miehen on pitäny hoitaa lasta ilta. No eiköhän tuo mene edellisenä päivänä sopimaan itelleen jotain bänditreenejä tms juurikin sille päivälle kun ois ollu mun meno. Tosin loppuviimein minä oon kuitenkin se joka menee, koska oon aiemmin sopinu. Ärsyttää vaan kun toinen ei IKINÄ muista.

Yhteistyössä