olen rasittava nainen

  • Viestiketjun aloittaja Isabella
  • Ensimmäinen viesti
ripi
Olet rasittava, koska analysoit aivan liikaa. Et selvästikään osaa antaa asioiden olla. Jos teillä on ongelmia, miksette puhu niistä? Sinulla ei ole oikeutta häiritä ja terrorisoida miestäsi työssään. Jos et muista mitä haluat sanoa, kirjoita vaan ne sanottavat ylös, mutta älä lähetä meiliä.

Periaatteessa jos tulee ellien palstale kysymään miksi olen mieheni mielestä rasittava kertoo jo niin paljon. Anna miehesi hengähtää välillä. Jos asianne ovat todella solmussa keksikää yhteinen tapa ratkaista ne silloin kun molemmille sopii. Mikä suhteessanne on niin pielessä? Jos sinulla on omien asioittesi kanssa todellisia ongelmia, mene ammattiauttajan puheille!! Älä esitä vaateita miehellesi! Ei kukaan jaksa tuollaista, annat todella rasittavan ja epävarman kuvan itsestäsi.

Itsetuntosi ei kai ole kohdallaan ja haet jonkinlaista lapsenomaista hyväksyntää ja tukea miehestäsi. Haluatko syyllistää häntä jostain? Mieti nyt ensin mikä on OIKEASTI pielessä ja sitten keskustelet miehesi kanssa kasvotusten. Sano mitä haluat, selkeästi. Jos ei onnistu, mene ammattiautajalle tai mieti suhteenne jatkuvuutta.
 
aloittaja
Miehillä on kyllä yleinen tapa kutsua naista rasittavaksi mikäli nainen tarjoaa haastetta eikä vain kätevästi mukaudu miehen asettamiin ehtoihin.

Mies on elänyt parisuhteessa, jossa on ollut pelkkää valtataistelua.

En ole todellakaan tässä suhteessa ainut hankala osapuoli. Odotan mieheltä vain tavallista suhteeseen kuuluvaa yhdessäoloa.
 
ripi
No, silti olen sitä mieltä että kysymyksesi ei ole järkevä esittää täällä. Emmehän tiedä mitä taustalla on, emme musta ongelmistamme, jos miehesi tyyli on kutsua naista rasittavaksi suht helposti niin miksi kyselet? Ohjeeni edelleen, kartoita kaikki todelliset ongelmat ja keskustele. Jos miehesi vain väistelee tilannetta tai kuittaa kaiken sanomalla että olet rasittava, mieti paljonko jaksat.
 

Yhteistyössä