Olen raskaana ja himoitsen alkoholia!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matrjoshka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

matrjoshka

Aktiivinen jäsen
03.07.2011
1 400
8
38
Joka päivä töissä kun kaadan siiderin, punaviinin tai lonkeron se tuoksu on niin ihana. Juuri avatun punaviini pullon korkista lähtee niin ihana haju. Oih tuskin maltan odottaa kun saan tämän lapsen ulos niin otan ison kuivan omenasiiderin, vaikka Magners tai Strongbow. Sitten illalla jotain oikein täyteläistä punkkua, vaikka Nederburg Shirazhia.....

Sama juttu täällä :) Eikä todellakaan ole mitään alkoholiongelmaa ja ennen tätä lasta olen ollut monta kuukautta juomatta. Jostain kumman syystä vaan tekee mieli! En aio tippaakaan maistaa, mutta loppukesällä sitten :)

mulla oli ihan kauhea himo raskauden puolivälissä lonkeroon.. pelkkä ajatuskin sai veden herahtamaan kielelle :D join sitten yhtenä iltana saunan päälle lasillisen lonkeroa... Ja vartin päästä oksensin kaiken sinä päivänä syödyn ulos. :D :D juu ei enää himoittanut lonkero sen jälkeen...

Ei mulla pienintäkään aikomusta ole juoda raskausaikana. Enkä minä ikinä ole alkoholia juonut niin että humalaan tulisin (paitti teininä sorbusta). Ei se alkoholi ole se tärkein juttu vaan maku, raikkaus, tuoksut, täyteläisyys...

Yhteistyössä