Olen raskaana mies ei halua toista lasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voi itku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai mies muka ottaa eron jos lapsen teet? No onpa järkevää sitten olla koko suhteessa! Mielummin siis tapat lapsesi sisaruksen ja jäät kusipäämiehen kanssa yhteen? Voi jestas. Ois se ukkos pistänyt piuhansa poikki jos todellakaan ei halua lapsia. Tai käyttänyt kumia ja sä pillereitä/kierukkaa.

Sulla on oikeus päättää mitä itse haluat, ei tarvitse taipua miehen painostukseen. Jos mulla olis kyseinen tilanne, soittaisin miehen äidille ja kertoisin mitä uhkailee (painostaa aborttiin ja uhkaa jättää perheen) niin sittenpä tietäis miten sikamainen poikansa on! Tekisin lapsen ja sais ukko maksaa elatukset. Ottaisin sitten tilalle paremman miehen.

En kyllä ymmärrä, jos elää parisuhteessa ja harrastaa seksiä niin kyllä pitäisi ymmärtää että siitä voi myös tulla raskaaksi ja kantaa vastuu omista teoistaan. Tosin en tiedä teidän taustoja ja onko oikeasti ollut ehkäisy käytössä vai oletko uskotellut vain miehelle niin.

Anna miehen valita; elämä yksin, tai elämä sinun ja kahden lapsen kanssa.

Meillä oli samansuuntainen tilanne 2005, eikä isä voisi enempää lapsiaan rakastaa (ja yhä siis yhdessä olemme). Olihan se pienoinen shokki itse kullekin, raskaus.

Yhteistyössä