O
outolintu jorisee
Vieras
Olen kasvanut hyvinkin pohjosessa. Emme asu virallisesti kyllä etelässä nytkään, mutta minulle tämä on etelää enemmän ja jotenkin "liian etelää"...on saasteinen ilma, talot vierivieressä ja joka paikkaan jonoa. Se ei ole minusta alkuunkaan luonnollista. Sairastelemme hyvin paljon. Emme viihdy, emme voi hyvin. Vaikka kovasti koitamme.
Ehkä on aika alkaa katteleen taloa pohjoisesta...ei sillä ole väliä, jos kylässä on vain 100 asukasta, se voi olla juuri sitä, mitä kaipaan. Eikä mieskään pistä vastaan. Töitä siellä ei kamalasti ole, mutta ehkä itsensä voi elättää muutenkin, jos elää vaatimattomasti ja nuukasti...enemmän vaakakupissa painaa hyvinvointi ja terveys, kuin se, kuinka paljon tienaamme ja tienaammeko.
Olemme mieheni kanssa hyvin uupuneita ja on aika tehdä jokin muutos.
Tämä "etelän" elämä ei taida olla meitä varten.
Minun sydämeni laulaa kairassa ja tunturituulessa. Sinne tahtoisin lapsenikin viedä.
:heart:
Ehkä on aika alkaa katteleen taloa pohjoisesta...ei sillä ole väliä, jos kylässä on vain 100 asukasta, se voi olla juuri sitä, mitä kaipaan. Eikä mieskään pistä vastaan. Töitä siellä ei kamalasti ole, mutta ehkä itsensä voi elättää muutenkin, jos elää vaatimattomasti ja nuukasti...enemmän vaakakupissa painaa hyvinvointi ja terveys, kuin se, kuinka paljon tienaamme ja tienaammeko.
Olemme mieheni kanssa hyvin uupuneita ja on aika tehdä jokin muutos.
Tämä "etelän" elämä ei taida olla meitä varten.
Minun sydämeni laulaa kairassa ja tunturituulessa. Sinne tahtoisin lapsenikin viedä.
:heart: