Olen se, joka pettää suhteessa - en silti koe olevani huono vaimo/äiti/nainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Nyt mietin, että kun mies on kohta tulossa kotiin, että pitäisikö edes lakanat vaihtaa sänkyyn, jossa on piehtaroinut joku muu tänä aikana, jonka hän oli lasten kanssa poissa..

Rakastan miestäni, tahdon elää hänen kanssaan, mutta mielestäni tämä toinen elämäni ei sitä sulje kuitenkaan pois.

Miksi aina revitte kauheat ketjut noista miesten pettämisjutuista, kun ei ne muuta ihmistä, mielestäni eivät edes riko parisuhdetta, ovat vain elämää silloin jos jostakusta tuntuu siltä.

Itse oon suhteessa, joka ei toimi ja jossa voisin myös pettää, jos sopiva tilaisuus tulisi. Mutta en silti selittele itselle, ettei siitä olis mitään haittaa liitolle. Olisi siitä. Jatka vaan samaan malliin, mutta ole valmis kestämään seuraukset (mahd. ero), jos jäät kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Itse oon suhteessa, joka ei toimi ja jossa voisin myös pettää, jos sopiva tilaisuus tulisi. Mutta en silti selittele itselle, ettei siitä olis mitään haittaa liitolle. Olisi siitä. Jatka vaan samaan malliin, mutta ole valmis kestämään seuraukset (mahd. ero), jos jäät kiinni.

Miehelleni pettämiseni ei olisi syy avioeroon, se on ihan varma tieto.

Minusta puolisoa kunnioittamaton ihminen on huono. Ei voi sanoa, että sellainen osaisi edes rakastaa.
Huom, minun mielipiteeni

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:

No olisko se silti hänelle ihan se ja sama? En usko. Voisi loukata ja aika kovaa. Jos toi on noin yksinkertaista, samalla vaivalla voisi kai kertoa hänelle koko asian?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisiko yhtä helppoa hyväksyä mieheltäsi samanlainen toiminta?

En osaa sanoa, en ole varma, mutta toisaalta mitä ei tiedä niin se ei myöskään löukkaa.

Eli et hyväksyisi, että miehesi pettää. Kivaa kaksinaismoralismia, hyvin tyypillistä pettäville ihmisille.

Jos tekisin tuollaista häpeäisin jo siksikin että tavallaan "panisin miestäni halvalla". Kun on ihminen jota rakastan ja kunnioitan. Se vieras mieskin varmasti nauraisi miehelleni ja minullekin, selän takana. :(

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Eli hän tietää pettämisestäsi, sulla on lupa siihen?

Ei sitä ole kiellettykään.

Vastaa nyt siihen tietääkö hän vai ei?

Kyllä hän tietää, ei kaikkea mutta tietää.
En petä jatkuvasti, säännöllisesti, koko ajan, mutta toisinaan.

Te ette vaan aidosti välitä toisistanne ja suhteestanne puuttuu kunnioitus. Surullista ja säälittäväähän tuollainen on, pettämisellä yrität paikata omaa heikkoa itsetuntoasi. Reppana-meininkiä.

oot kyllä huono vaimo, jos mies ei tiedä noista ja ei oo saanut mahollisuutta hyväksyy / olla hyväksymättä asiaa, että petät.

äityiteen ei sinällään vaikuta. eikä naiseuteen

Varmasti tulet jäämään kiinni jos kotiisi niitä vieraita miehiä tuot, menkää edes hotelliin.. Entä jos mies tuleekin sovittua aiemmin kotiin, tältä toiselta mieheltä jää jotain teidän kotiin tms??

Mikäpä se siinä jos sulle tuo on ok ja mieskin ehkä hyväksyis.

Mie onneks otin sellaisen miehen jonka kanssa on kaikin puolin hyvä olla ettei tartte hakea millekään osa-alueelle apua kenestäkään muusta miehestä :)

Aisankannattajathan ovat tunnetusti yksinkertaisia..Hölmöt miehet eivät tajua että akka kuksii vierasta. Tai ovat niin tossukoita, että hiljaa nielevät kaiken menettämisen ja julkisen häpeän pelossa. En IKINÄ huolisi miehekseni sellaista nysväkettä, jolta puuttuu sellainen jämäkkä miehekkyys, jolla pystyy pitämään naisen kokonaan itsellään.

Pettäminen on väärin = se, että kirjaimellisesti pettää toisen luottamuksen, tekee jotain selän takana toisten kanssa.
Se sitten on ihan eri asia, jos kaikki osapuolet tietävät, että seksiä jaellaan muille. Eihän se silloin ole pettämistä, jos kaikki ovat siitä tietoisia ja hyväksyvät sen.

Yhteistyössä