olen surkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Minulla on 2 lasta, 3 tulossa. töitä en ole tehnyt kuin kesätöiden verran. Ei ole oikeita ystäviä, ei harrastuksia. menee varmaan elämä hukkaan. lapsistani olen todella onnellinen. he ovatkin minun elämäni. tiedän, ettei omaa elämää kannattas pelkästään lasten kautta elää. mitähän sitä osais tehdä ja mistä sitä aloittas, että elämäni jotenkin muuttuisi. rahaa on tässä perheessä myös vähän. onko jollain vinkkejä?

...ja voisit myös hakea opiskelemaan kun 3:s lapsi sen ikäinn, ettet ole hänessä ihan kiinni? Koulussa tutustuu uusiin ihmisiin ja saa siinä sivussa itselleen ammatin :)

Älä sure. Minä olin ekan ja tokan lapsen kanssa kotona suoraan koulun jälkeen en päivääkään töissä olleena paitsi kesätyöt niin yhteen putkeen 8v.
Nyt olen ollut työelämässä ja uraputkessa yhteen putkeen sitten 4v ja ihan olen kuitti tän kanssa ja niinpä meinaakin taas olla tulevan vauvan kanssa mahdollisimman pitkään kotona ja elää lapsilleni.
Välillä se alkaa tympimään sekin mutta entäs jos kävisit vaikka itseksesi uimassa joskus tai jossain vesijumpassa tms.? Se on aika edullista ja sieltä voisit saada ystäviä, tai sitten joku kansalaisopiston viikonloppu piiri?

Uusimmat

Yhteistyössä