Olen suunnitellut meille lomamatkaa, mutta pelkään että mies ei suostu siihen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaveilua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haaveilua

Vieras
Mies kyllä pitää matkustamisesta, mutta raha on ollut este enemmälle reissaamiselle. Viimeisen kolmen vuoden aikana olemme olleet kerran laivalla.

No nyt taloudellinen tilanne on parantunut ja vakiintunut. Saan huomenna normaalia enemmän rahaa ja olen moneen kertaan laskenut, että pieneen matkaan olisi varaa ja silti saisi ihan hyvin maksettua laskut yms. Vähän jäisi säästöönkin.

Osaan kuitenkin kuvitella miehen vastauksen kun otan tämän asian esille kun hän tulee töistä. Mies sanoo, että ei ole varaa. Mietin jo, että lähdenkö kahdestaan lapsen kanssa, että pitkästä aikaa pääsisi johonkin. Haluaisin kuitenkin miehen mukaan.

Hmmm...
Sinä olet suunnitellut ja laskeskellut ja päättänyt kohteenkin. Sitten vaan kerrot miehellesi ja odotat, että hän riemusta hihkuen on lähdössä mukaan?

Eiköhän noi lomareissut kannattais suunnitella yhdessä.

Hmmm...
Sinä olet suunnitellut ja laskeskellut ja päättänyt kohteenkin. Sitten vaan kerrot miehellesi ja odotat, että hän riemusta hihkuen on lähdössä mukaan?

Vittu aivan sama. Olen aiemmin keväällä jo kysynyt lähdetäänkö johonkin ja mies vain vänkyttää, että ei ole rahaa. No vittu sitten mennä mihinkään. Ollaan saatana kotona koko vitun loma.

Jep, arvaatte varmaan mikä oli miehen vastaus. Ei muka saatana ole varaa edes Turku-Tukholma risteilyyn vaikka mä maksaisin risteilyn ja ruokailut. Ei jumalauta. Lähden sitten saatana kahdestaan lapsen kanssa ja mies mököttäkööt kotona.

Aivan vitun sama myös teidän mielipiteet.

Hmmm...

:) meillä nimenomaan mies toivoisi näin! Niiiiin helppoa hänelle!

Mutta ap:n tilanne kuulostas kyllä sille, että tosiaan ehkä kannattais vähän enempi kasvattaa sitä pesämunaa...

Ehkä mies ei välitä matkustelusta, muttei jostain syystä halua/kehtaa myöntää sitä. Tai sitten ei vaan oikeasti usko,vettä on varaa. Toiset haluaa säästää jatkuvasti pahanpäivän varalle...

Meillä minä matkustan yksin/kavereiden/lasten kanssa, juurikin noista syistä. En koe ongelmaksi. Yhdessä tehdään sotten lähijuttuja.

Vittu aivan sama. Olen aiemmin keväällä jo kysynyt lähdetäänkö johonkin ja mies vain vänkyttää, että ei ole rahaa. No vittu sitten mennä mihinkään. Ollaan saatana kotona koko vitun loma.

Jep, arvaatte varmaan mikä oli miehen vastaus. Ei muka saatana ole varaa edes Turku-Tukholma risteilyyn vaikka mä maksaisin risteilyn ja ruokailut. Ei jumalauta. Lähden sitten saatana kahdestaan lapsen kanssa ja mies mököttäkööt kotona.

Aivan vitun sama myös teidän mielipiteet.
No nyt on helppo ymmärtää, miksei mies halua lomamatkalle kanssasi, jos asenne ja ulosanti on tuota luokkaa.

Yhteistyössä