olen syönyt nyt 2,5-vuotta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinksu

Vieras
mini-pill merkkisiä minipillereitä ja ne on sopinut hyvin... Nyt kuitenkin haluaisin vaihtaa yhdistelmiin koska haluaisin mahdollisuuden kuukautisten siirtämiseen silloin tällöin ym yhdistelmä pillereitten hyötyjä...

ennen minipillereitä kokeilin yhdistelmäpillereitä... kerkesin kokeilla yasminellea ja yasminia.. kumpikaan ei sopinut...

lääkäri selitti että pillerin sopivuus johtuu suhteellisen paljon pillerin keltarauhashormonin sopivuudesta. toki estrogeenin määräkin vaikuttaa. Mulle vissiin näyttää sopivan tuo mini-pillin sisältämä noretisteroni. Mutta ei taida olla olemassa ye-pilleriä jossa keltarauhashormonina olisi tuo noretisteroni?
 

Yhteistyössä