Olen tässä viikon sisällä tuhlannut itseeni noin 400 euroa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Tilasin netistä tuolla rahalla
-kahdet kengät; pitkävartiset saappaat sekä avokkaat
-kaksi villakangastakkia
-vaatekerta juhlavampaan tilaisuuteen; mustat, suorat housut, paljettitoppi ja iltalaukku
-kahdet rintaliivit
-kahdet farkut
-kaksi neuletakkia
-5 tunikaa

Ehkä noilla nyt pärjää sitten jonkin aikaa. Ai niin, lisäksi ostin muutamat legginssit vielä. Aika tyytyväinen oon kyllä ostoksiin, en ole aikoihin ostanut itselleni mitään kunnollista.

[QUOTE="vieraana";29574803]Hei noin paljon olet saanut neljälläsadalla, voit todellakin olla tyytyväinen! =)[/QUOTE]

Mustakin yllättävän paljon irtosi tuolla rahalla :)

Hyviä löytöjä :) Itsekin aina saan muutaman "hemmottelukohtauksen" vuodessa, väliajoilla ei tule ostettua mitään kirpparipaitaa ja markettikosmetiikkaa kummallisempaa. Jännästi piristyy, vaikka materiaalia se vaan on..
Ja on jotenkin turvallinen olo jos vaatekaapista löytyy yksi juhlakerta joka sopii asusteita ja koruja vaihdellen tilanteeseen kuin tilanteeseen, saa tulla vaikka millaiset yllärikemut. Itselläni ei oikein ole siihen pätevää kerrastoa, samalla mustalla neuleella mennään ties monettako vuotta.

Minä olen myös tuhlannut. En kehtaa hintoja sanoa, mutta sohvaryhmä on tilattu. Kahdet crocs -kengät, hopeakoruja, netanttilan pimeiltä hinnoilta mm. kaksi laukkua itselleni+muuta, elloksesta tuli eilen paketti mm. kahdet verhot+muuta. Reilulla 1000 eurolla siis tavaraa tulossa. No joskus pitää repäistä. Siksihän sitä töissä käydään :D

Mihin sä tarttet kahta villakangastakkia?

No ne on erilaiset, pitäähän ihmisellä kaksi erilaista takkia olla! Toinen on lyhyempi malli, lantiolle ja toinen sitten vähän pidempi. Toinen mustavalkoinen, toinen kokomusta.

=)

Vielä mä vähän suunnittelin, että pitää sopivat asusteet hommata, pari kivaa kaulaliinaa, isoja koruja ja hiuksiin väri, niin tää ois sitten tässä ;)

Yhteistyössä