Olen tavannut hiljattain ihanan miehen ja olen iloinen siitä, että hänellä on kaverina homoseksuaali, jonka kanssa käy homobaareissa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuulostaa varmaan oudolta tuo otsikkoni, mutta olen iloinen siitä, että mies ei ole ennakkoluuloinen. Tyypillinen suomalainen mies usein kammoaa homoja eikä ainakaan menisi homobaareihin. Tämä mies menee sinne kaverinsa seuraksi ja vitsaili, että pari kertaa joku on yrittänyt tulla iskemään. Moni suomalaisjurottaja taas on uhonnut, että jos joku homo tulee iskemään niin hän vetää tyyliin turpaan tms. Joo, tiedän, että tässä on nyt vähän stereotypioita, mutta luulisin ainakin jonkun ymmärtävän pointtini. =) Olen aika ihastunut ko. mieheen nyt jo. ;)

Hieno homma. Ja nyt kun naiset oppis suhtautumaan lesboihin yhtä hyvin, ja uskaltais olla kaveri sen sijaan että juoksevat karkuun "apua, toi lesbo yrittää iskeä mua!"

Hmmm... eilisiltana vietin aikaa porukassa, jossa suomalainen miespuolinen hetero heitti läppää kämppiksestään (kommuunissa), että he ovat toinen toistensa vaimoja, ovat molemmat lesboja. Kyseinen kämppis oli heteroseksuaali itäeurooppalainen mieshenkilö.

Oikeastaan kaikki tuntemani suomalaiset miehet ovat olleet erittäin avoimia homoja sekä homoseksuaalisuutta kohtaan. Käsittääkseni myös homobaareissa käyminen on suosittua myös heteroiden keskuudessa.

http://www.youtube.com/watch?v=wejE_37dx_A

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Hieno homma. Ja nyt kun naiset oppis suhtautumaan lesboihin yhtä hyvin, ja uskaltais olla kaveri sen sijaan että juoksevat karkuun "apua, toi lesbo yrittää iskeä mua!"

Mä en edes tiedä, kuka on lesbo ja kuka ei..:D Tietääkseni kaveripiiriini ei kuulu ketään lesboa, mutta jos sattuisi kuulumaan, niin mikäs siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkään en tajua sellaista homokammoa, mikä monilla miehillä on. Eivät uskalla esim. DTM:än mennä ollenkaan, kun pelkäävät homoja...

Puhumattakaan siitä, että yritetään pakottaa toisia "parantumaan" homoseksuaalisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Hmmm... eilisiltana vietin aikaa porukassa, jossa suomalainen miespuolinen hetero heitti läppää kämppiksestään (kommuunissa), että he ovat toinen toistensa vaimoja, ovat molemmat lesboja. Kyseinen kämppis oli heteroseksuaali itäeurooppalainen mieshenkilö.

Oikeastaan kaikki tuntemani suomalaiset miehet ovat olleet erittäin avoimia homoja sekä homoseksuaalisuutta kohtaan. Käsittääkseni myös homobaareissa käyminen on suosittua myös heteroiden keskuudessa.

http://www.youtube.com/watch?v=wejE_37dx_A

Olet ehkä liikkunut eri piireissä kuin minä. Tosin nuoret miehet tuntuvat hyväksyvän homoseksuaalit vanhempia miehiä paremmin. Havaintoni mukaan.

mulla on yks sukulainen joka on vissiin homo,sillä ei oo koskaan missään juhlissa ollu tyttöystävää mukana(puhelimeenki mennää puhuun kauas muista) ja on kuitenki jo yli 30v.No siis mua ei haittaa onko homo vai mikä mut en oo viittiny kertoo miehelle kun se on vähä vissiin homokammonen joten jos oot löytäny sellasen miehen ni pidä siitä kiinni äläkä nyt vaan rupee epäilee et jos se onki bi ja sillä on jotain pelii niissä homobaareissa,jos olis bi ni varmaan kertoo aikanaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on yks sukulainen joka on vissiin homo,sillä ei oo koskaan missään juhlissa ollu tyttöystävää mukana(puhelimeenki mennää puhuun kauas muista) ja on kuitenki jo yli 30v.No siis mua ei haittaa onko homo vai mikä mut en oo viittiny kertoo miehelle kun se on vähä vissiin homokammonen joten jos oot löytäny sellasen miehen ni pidä siitä kiinni äläkä nyt vaan rupee epäilee et jos se onki bi ja sillä on jotain pelii niissä homobaareissa,jos olis bi ni varmaan kertoo aikanaan.

Hetero on ainakin sanonut olevansa. :)

Yhteistyössä