Olen tavannut nettideittipalstalla miehen. Hän on 39v ja täytin juuri 26v, mutta näytän tosi nuorelta. Onkohan ongelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys

Vieras
Tyhmä kysymys, näkemällä selviää jne..

Hänellä siis oli "ikäraja" naiselle 25-40v. Mä en niin koskaan ole ikää katsonut ja koska olen jo äiti ja elämäntilanteeni monella tapaa erilainen, kuin ikäisilläni miehillä, niin en pane pahakseni, vaikka mies olisikin vanhempi. Toki rajansa nyt kaikella.

Kuviani on nähnyt, mutta kokovartalokuvassa mulla on aurinkolasit päässä ja sitten parissa ksvokuvassa näytän ehkä enemmän ikäiseltäni.

Mä olen kuitenkin tosi nuoren näköinen. Usein arvioidaan 17-20v. En tiedä mistä johtuu, koska pukeutumistyylini ei esim. ole mikään niin teini.
Hiukan pyöreät kasvot, suuret silmät ja vaalea tosi pitkä tukka kai tekee jotenkin tyttömäisen näköiseksi?

Kyllä mä tiedän, että asiat menee kuten kuuluukin. Mies vaikuttaa tosi kiinnostavalta.

En vaan nyt voi tälle mitään, että onko se sitten ihan turn off kun ilmestyn paikalle ja näytän 18-vuotiaalta?

Mies on siis korkeakoultettu, fiksu jne, joten kaikenmaailman perverssiot "tykkää vaan siinä mielessä" voi varmaan jättää väliin.

Pohdin eniten sitä, että pitääkö hän mua ihan liian nuorena ja tyttösenä sitten, eikä edes yritä enempää tutustua.

On eri asia olla 18-vuotias, kuin näyttää 18-vuotiaalta. Mies kuitenkin tietää oikean ikäsi.
En usko, että se mikään ongelma on. Ei mulle ainakaan olisi. Ei olisi myöskään se, jos nainen näyttäisi ikäistään vanhemmalta

[QUOTE="annikki";28212751]En ottaisi sinuna noin vanhaa miestä,sulle sopisi joku 22v-30v.[/QUOTE]

Miksi et? Tottakai tämä on ihan tapauskysymys. Pidänkin ikähaarukkana yleensä 19-45v. En ole kovin tarkka iän suhteen.
Kuitenkin yleisesti ottaen eniten mun tyyppia ovat juuri 35-42 vuotiaat.

vaikea kuvitella että nelikymppisen miehen milestä on ongelma jos nainen näyttää nuorelta jos hän kuitenkin on käytökseltään kuin aikuinen

Minä näytän nuoremmalta mitä olen ja kyllä ei ole ollut ongelma miehille,tosin suhdetta yhdenkään kanssa ei ole tullut mutta kun olen kysynyt onko ikäni este tai se että näytän nuoremmalta niin vastaus kumpaakin on kieltävä eli kovinkaan moni mies ei todellakaan anna pakkeja sen takia että nainen näyttää nuoremmalta mitä on.

Onko ap se mies itse sitten ikäisensä näköinen vai nuoremman/vanhemman?

No kun sä tosta vähän kasvat, niin huomaat että kaikki keski-ikäiset ukot haluavat just ja just täysi-ikäisen naisen.
Ja vaikka vaan näyttäisit siltä, niin varmaan kelpaa.
Ehkä älykkäimmät eivät kehtaa laittaa hakuunsa kovin nuoria, koska musta tuntuu, että se on aika varma keino karkottaa ikäisensä naiset.
Siis en minä ainakaan uhraa ajatustakaan keski-ikäiselle ukolle jolla on haussa 18+.

vaikea kuvitella että nelikymppisen miehen milestä on ongelma jos nainen näyttää nuorelta jos hän kuitenkin on käytökseltään kuin aikuinen

Näin mäkin asian näkisin. Mä olen 30v ja naisissa on kauniita ja seksikkäitä naisia ihan ikähaarukalla 17-55v. Ei se ole niin nupon nuukaa, minkä ikäiseltä nainen näyttää, jos kuitenkin pitää itsestään huolta.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys;28212743:
Mies on siis korkeakoultettu, fiksu jne, joten kaikenmaailman perverssiot "tykkää vaan siinä mielessä" voi varmaan jättää väliin.

Öö.. Minä törmäsin iässäsi nelikymppiseen mieheen, jolla oli yliopistotutkinto, mutta oli käytännössä lapsellisempi kuin Vaahteramäen Eemeli ja tyhmempi kuin pässi. Pelkkä tutkinto ei välttämättä tee ihmistä.

Mun mielestä mies näyttää ikäistään paljon nuoremmalta ainakin kuvien perusteella ja pukeutuu todella tyylikkäästi. Olisin kuvien perusteella heittänyt, että on ehkä 34v. Mutta livenä en ole häntä vielä nähnyt, joten totuus voi toki olla erilainen. Eikä mua haittaa, vaikka näyttäisikin sitten oikeasti vanhemmalta, mitä kuvissa, kunhan muuten on samanlainen kuin kuvissa. Enkä siksi, että ulkonäkö olisi tärkeää, vaan kertoisi miehestä paljon, jos kuvat olisi otettu 10-vuotta ja 30kg sitten, eikä olisi korjannut asiaa mulle.

Ja lisään, että sinuna katselisin kuitenkin lähempää omaa ikääni, minäkin aikanaan tein sen virheen, että ajattelin iän olevan vain numero, kunnes tajusin että näille miehille se mun nuorempi ikäni olikin juuri se mun valtti.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28212826:
Ja lisään, että sinuna katselisin kuitenkin lähempää omaa ikääni, minäkin aikanaan tein sen virheen, että ajattelin iän olevan vain numero, kunnes tajusin että näille miehille se mun nuorempi ikäni olikin juuri se mun valtti.

MIllä tavalla valtti? Mitä tapahtui?

Mies VAIKUTTAA todella fiksulta, mukavalta, tunnolliselta ja kunnolliselta. On siis eronnut (erosta on jo aikaa) ja lapsia pari.
Kyllä mä tiedostan, että mies voi nyt haikailla ja haukata palan jo menneitä vuosia ja ottaa musta vaan jonkun keväthoidot itselleen.
Vaikea silti uskoa tätä, koska vaikuttaa ainakin nyt, että olisi ihan tosissaan liikenteessä ja ei tunnu yhtään pelimieheltä.
Kaikkeen olen varautunut.

Mene paikalle. Ota kokemuksena. Vaikka sä näyttäsit minkä ikäiseltä tahansa, niin voihan olla, että homma ei toimi.
Jos mies tosiaan on fiksu, niin hän osaa käyttäytyä treffeillä ja tellä on joka tapauksessa varmaan ihan mukavaa.

Älä nyt mitään mitään pinkkiä tms pue sitten, mikä yleensä nuorentaa.

MIllä tavalla valtti? Mitä tapahtui?

Mies VAIKUTTAA todella fiksulta, mukavalta, tunnolliselta ja kunnolliselta. On siis eronnut (erosta on jo aikaa) ja lapsia pari.
Kyllä mä tiedostan, että mies voi nyt haikailla ja haukata palan jo menneitä vuosia ja ottaa musta vaan jonkun keväthoidot itselleen.
Vaikea silti uskoa tätä, koska vaikuttaa ainakin nyt, että olisi ihan tosissaan liikenteessä ja ei tunnu yhtään pelimieheltä.
Kaikkeen olen varautunut.
no voihan se ottaa tietty loppuelämänkin hoidon ja hoitajan susta, mutta silti voi olla että sun paras ominaisuus sen mielestä on sun nuorempi ikä...

26v pimatsu pikkumusta päällä treffeille nelikymppisen kans? AP:lle tiedoksi, että ei se mies nyt ainakaan mahdollisia yhteisten lasten nimiä sitten tule miettimään, pikemminkin sitä lasten tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28212883:
no voihan se ottaa tietty loppuelämänkin hoidon ja hoitajan susta, mutta silti voi olla että sun paras ominaisuus sen mielestä on sun nuorempi ikä...

Miksi? Millä tavalla? Ihmettelen minäkin. Mitä se ikä nyt sitten vaikuttaa?

[QUOTE="Heli";28212891]Miksi? Millä tavalla? Ihmettelen minäkin. Mitä se ikä nyt sitten vaikuttaa?[/QUOTE]
koska miehet nyt vaan ovat sellaisia keskenkasvuisia idiootteja. Nuorta ja nättiä naista on kiva esitellä, ja kaverit ovat kateellisia.
Miehet ajattelevat kaikki köyhimmistä tavisjunteista lähtien, että juuri he ovat niin komeita, hyvin säilyneitä ja hyviä rakastajia, että ansaitsevat nuoren kaunottaren, eikä mitään ikäistään rupsahtanutta korppua.

Mun silmissä (täytän 40v kesällä) olet vielä nuori tyttö, vaikka oikeasti oletkin aikuinen nainen. Kyllä mä olin kolmekymppisenäkin kaikella tapaa paljon nuorempi, mitä nyt nelikymppisenä.
Ihmiset, etenkin miehet osaavat olla lipeviä.
Pidä varasi. Jos olet nätti, fiksu nuori nainen, niin varmasti miehen saat. Siitä ei ole kysymys.
Pidä varasi. Luotat nyt jo mieheen aika paljon. Pidät häntä fiksuna, komeana ja kunnollisena. Sun voi olla vaika muuttaa mielikuvaasi. Mieskin voi kyllä tietää, mitä sinä haluat hänen sanovat ja tekevän.
Karu totuus on se, että mies voi hakea jännitystä. Voi olla kiihottava ajatus siitä, että saisi panna nuorta nättiä typykkää. Hän voi ajatella, että olen sen ikäinen vielä, että olet seksuaalisesti aktiivinen, kokeilunhaluinen ja helposti näkee nuoren naisen jossakin hörhelöissä.

Hän voi myös alitajuntaisesti ajatella saavansa palan nuoruuttaan takaisin kauttasi. Ikäänkuin kokisi itsekin olevansa nuorempi taas. Vaikka ei nelikymppinen mikään vanha ole.

Toisaalta hän voi oikeasti olla kunnollinen ja tunnollinen ja lopulta rakastua sisimpääsi.

[QUOTE="Jorma";28212885]26v pimatsu pikkumusta päällä treffeille nelikymppisen kans? AP:lle tiedoksi, että ei se mies nyt ainakaan mahdollisia yhteisten lasten nimiä sitten tule miettimään, pikemminkin sitä lasten tekemistä.[/QUOTE]
Ja vielä sekin että mitä muut ajattelevat. Ukko on luultavasti ihan toista kuin kuvissa, ja nuori nainen pyntättynä kainalossa... Tulevat vielä kysymään hintaa.

Kuumimmat

Yhteistyössä