Kuten sanoin, iällä ei periaatteessa ole merkitystä. Mies voi olla ihan yhtä hyvin 19v, kuin 45v. Kyse oli siis siitä, että yleisemmin "mun tyyliset" miehet osuu siihen 10-15v vanhempiin.
Mun lapseni täyttää 7-vuotta loppukesästä. Mullakin on korkeakoulututkinto (olen juuri valmistunut) ja olen työelämässä. Mä pidän työtäni melko tärkeänä asiana. Vapaa-aika on aika lapsipainotteista ja nautin lapsen kanssa olemisesta. Lapsen isän kanssa olen ole koskaan ollut yhdessä, mutta hän on hyvä tyyppi ja lapsi on paljon myös isänsä luona. Aikaa parisuhteelle jää. Mies jolla on itselläänkin lapsia ehkä sopeutuu mun arkeen ja elämään paremmin.
Mä olen rakennuttanut itselleni omakotitalon ja muuttanut juuri. En mä osaisi enää mitään opiskelijakämppäaikaa viettää.
Mä tykkään matkustella paljon ja etenkin kulttuuri- ja historiakohteissa. Olisi siis kiva, jos miestä kiinnostaisi samat asiat ja olisi varaa reissata ja tehdä kaikkea. Mua ei tarvitse elättää, mutta mun elämäntyylini on sellainen, että jos mukana aikoo pysyä, niin rahaakin pitää olla. Toivottavasti kukaan nyt ei käsitä väärin asiaa. Raha ei ole tärkeää, vaan mä matkustelen paljon kotimaassa, ulkomailla ja harrastan laskettelua, käyn paljon ulkona syömässä, leffassa jne ja jos miehellä ei olisi varaa ja kiinnostusta samoihin asioihin, niin eikait siitä nyt vaan tulisi sitten mitään.
Mä en ole mikään kreisibailaaja, vaan ennemmin tykkään käydä vaikkapa pitkällä hiihtolenkillä ja sitten saunoa ja juoda hyvää viiniä.
Olen mielestäni tasapainoinen ihminen ja tykkään keskustella paljon.