Olen tavannut nettideittipalstalla miehen. Hän on 39v ja täytin juuri 26v, mutta näytän tosi nuorelta. Onkohan ongelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28212923:
koska miehet nyt vaan ovat sellaisia keskenkasvuisia idiootteja. Nuorta ja nättiä naista on kiva esitellä, ja kaverit ovat kateellisia.
Miehet ajattelevat kaikki köyhimmistä tavisjunteista lähtien, että juuri he ovat niin komeita, hyvin säilyneitä ja hyviä rakastajia, että ansaitsevat nuoren kaunottaren, eikä mitään ikäistään rupsahtanutta korppua.
Joku katkera ruma vanha korppuko siellä kirjoittelee?

Kuten sanoin, iällä ei periaatteessa ole merkitystä. Mies voi olla ihan yhtä hyvin 19v, kuin 45v. Kyse oli siis siitä, että yleisemmin "mun tyyliset" miehet osuu siihen 10-15v vanhempiin.

Mun lapseni täyttää 7-vuotta loppukesästä. Mullakin on korkeakoulututkinto (olen juuri valmistunut) ja olen työelämässä. Mä pidän työtäni melko tärkeänä asiana. Vapaa-aika on aika lapsipainotteista ja nautin lapsen kanssa olemisesta. Lapsen isän kanssa olen ole koskaan ollut yhdessä, mutta hän on hyvä tyyppi ja lapsi on paljon myös isänsä luona. Aikaa parisuhteelle jää. Mies jolla on itselläänkin lapsia ehkä sopeutuu mun arkeen ja elämään paremmin.
Mä olen rakennuttanut itselleni omakotitalon ja muuttanut juuri. En mä osaisi enää mitään opiskelijakämppäaikaa viettää.
Mä tykkään matkustella paljon ja etenkin kulttuuri- ja historiakohteissa. Olisi siis kiva, jos miestä kiinnostaisi samat asiat ja olisi varaa reissata ja tehdä kaikkea. Mua ei tarvitse elättää, mutta mun elämäntyylini on sellainen, että jos mukana aikoo pysyä, niin rahaakin pitää olla. Toivottavasti kukaan nyt ei käsitä väärin asiaa. Raha ei ole tärkeää, vaan mä matkustelen paljon kotimaassa, ulkomailla ja harrastan laskettelua, käyn paljon ulkona syömässä, leffassa jne ja jos miehellä ei olisi varaa ja kiinnostusta samoihin asioihin, niin eikait siitä nyt vaan tulisi sitten mitään.

Mä en ole mikään kreisibailaaja, vaan ennemmin tykkään käydä vaikkapa pitkällä hiihtolenkillä ja sitten saunoa ja juoda hyvää viiniä.

Olen mielestäni tasapainoinen ihminen ja tykkään keskustella paljon.

Jopa on kummia asenteita ihmisillä. Aika harvoin itsellä ainakaan tulee mietittyä tuota meidän parisuhteen ikäeroa vaikka itse olen parikymppinen ja mies yli 40. Eipä ainakaan vielä kukaan ole maksulliseksi naiseksi tullut vihjaamaan vaikka osa täällä väittääkin muuta. :D
Alkuperäiseen kysymykseen: Eiköhän sen aika näytä mitä mieltä mies on. Turha sitä on etukäteen stressata.

Oletteko minkä verran jo pitäneet yhteyttä, siis puhuneet puhelimessa, chätissä ym? Siis jos olette niin mies on varmaan huomannut että olet ihan aikuinen nainen, eikä nuorekas ulkonäkösi silloin vaikuta suuntaan tai toiseen jos se muuten miellyttää. Fakta on kuitenkin se että suurimmalle osalle miehistä on vain plussaa se että nainen on nuorempi, tuskin tämäkään on poikkeus :)

Mun oli ihan pakko kommentoida tätä siksi että meillä on miehen kanssa suunnilleen sama ikäero. Ollaan oltu yhdessä jo kauan, naimisissakin 12 vuotta ja yhteisiä lapsiakin on siunaantunut. Ikäero ei ole ollut koskaan meille mikään ongelma, päinvastoin koen että en olisi voinut luoda yhtä toimivaa parisuhdetta jonkun samanikäisen kanssa. Miehet kuitenkin kypsyvät hitaammin ja siinä vaiheessa kun itse aloin haaveilla perheen perustamisesta ei oman ikäisistä miehistä löytynyt sellaista joka olisi ollut siihen vielä valmis.

Meillä myös minä näytän aika paljon ikäistäni nuoremmalta ja se on aiheuttanut muutamia hupaisia hetkiä. Varsinkin kun olemme olleet liikkeellä miehen edellisen liiton lasten kanssa, minua on joskus luultu hänen tyttärekseen. Nyt kun neljäkymmentä alkaa tulla tauluun niin "ongelma" on poistunut, mutta tälläistäkin saattaa käydä :D

Minuakin luullaan aina paljon nuoremmaksi ja itseäni ainakin häiritsisi jos mies olisi paljon vanhempi. Siinähän saattaa käydä niin, että se noin viidentoista vuoden ikäero näyttää pahimmillaan 25-30 vuoden ikäerolta.

Mulle on ihan sama miltä se näyttää muiden silmissä se ikäero. Toivoisin vaan, ettei miehen kiinnostus lopu siihen heti, kun näkee mut että olenkin niiin nuori.

Tuli vaan mieleen, että jos se mies ajattelee, että haluat vaan vähän jännitystä ikäistäsi vanhemmasta miehestä ja olettaa, että treffailette ihan pilke silmäkulmassa kokemusten takia..

[QUOTE="emmi";28218410]Tuli vaan mieleen, että jos se mies ajattelee, että haluat vaan vähän jännitystä ikäistäsi vanhemmasta miehestä ja olettaa, että treffailette ihan pilke silmäkulmassa kokemusten takia..[/QUOTE]

Totta. Eli sun kannattaa sitten tarpeen tullen tehdä selväksi miehelle, mitä sinä haluat ja haet.

Ei varmasti ole ongelma, jos nainen näyttää nuorelta, mutta joku raja nyt siinäkin. Kyllä mun mielestä alle 30-vuotiaalta näyttävät ovat liian tyttölöisiä minun silmääni. Tämä toki vain mun oma mielipiteeni.

Oon seurustellut 16 v vanhemman miehen kanssa 11 v. Mä nyt 27, se 43, voin sanoo, että nyt huomaan ettei meillä ole mtn yhteistä.. Mää tykkäisin hassutella, olla yhessä ja käydä vaikka missä ym.. En oo kokenu tän miehenkaa mitään. Rahan takia oon.

[QUOTE="Minna";28218473]Oon seurustellut 16 v vanhemman miehen kanssa 11 v. Mä nyt 27, se 43, voin sanoo, että nyt huomaan ettei meillä ole mtn yhteistä.. Mää tykkäisin hassutella, olla yhessä ja käydä vaikka missä ym.. En oo kokenu tän miehenkaa mitään. Rahan takia oon.[/QUOTE]

Tuo ei ole kylläkään ikäkysymys, vaan ihmistyypistä kiinni.
Mä tykkään mennä ja tulla ja tehdä kaikenlaista. Ikää 49v.

[QUOTE="Jarno";28218493]Tuo ei ole kylläkään ikäkysymys, vaan ihmistyypistä kiinni.
Mä tykkään mennä ja tulla ja tehdä kaikenlaista. Ikää 49v.[/QUOTE]

No voi olla. Se on vaan tylsä mun makuun sit. Eikä se ole mun makuun enään ulkosestikkaan :D

On ihan eri asia, jos nelikymppinen näyttää 35-vuotiaalta tai 35-vuotias näyttää 28-vuotiaalta.
26-vuotias on muutenkin mun mielestä todella nuori ja se että näyttää 26-vuotiaana ikäistään reilusti nuoremmalta ei välttämättä ole enää hyvä asia.

Eli se että näyttää 18-22v nelikymppisen miehen silmissä, voi olla vaan huono asia. Ei ehkä ota sua tosissaan, vaan olet hänelle ihan tyttönen.

Olisi kiva kuulla aloittajalta kuinka deitit meni?

Itse olen 40-vuotias mies ja en voisi kuvitellakaan tapailevani oikeastaan edes 30-vuotiasta. Liian tyttöjä vielä minun mielestäni. Toisaalta ei se rakkaus loppupeleissä sitten ikää katso.

[QUOTE="Jarno";28218493]Tuo ei ole kylläkään ikäkysymys, vaan ihmistyypistä kiinni.
Mä tykkään mennä ja tulla ja tehdä kaikenlaista. Ikää 49v.[/QUOTE]

jep ja mulla ikää 30, ja tykkään jumittaa kotona,miehen kainalossa. enkä ollenkaan välittäis reissaa,no jossain ulkomailla olis kiva käydä joskus, mutta sekään ei ole välttämätöntä.

olen nelikymppinen mies enkä voisi kuvitellakkaan treffailevani ikäisiäni katkeroituneita kurppia. Nämä kurpat pitävät itselleen uhkana kaikkia alle 30 naisia. Asia tietysti naamioiden kaiken maailman tekosyihin. Kaksplus palstalta asia käy hyvinkin selvästi esille useassa eri ketjussa.

Kuitenkin vanhemmista naisista löytyy jo yllättävän paljon paremmalla huumorilla varustettuja naisia, joilla ei ole tarvetta puuttua toisten asioihin.

Kuumimmat

Yhteistyössä