Olen täysin mieheni oma,seksuaalisesti ja todella nautin tästä nykyisestä suhteestani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanuus

Vieras
Olen valmiina kun mieheni haluaa,jopa menkkojenkin aikaan ja hän ottaa minut hänen valitsemassaan asennossa (tietenkään en suostu mihin en halua)..otan suihin loppuun asti koska se tyydyttää häntä suunnattomasti(aika harvoin kuitenkin),pitää olla karvat pois,itsetyydytystä emme saa harrastaa kumpikaan yksin,vain jos toinen haluaa katsoa kun tekee itselleen..

Ja voitte uskoa että kaiken tämän jälkeen nautin seksielämästäni enemmän kuin ikinä voinut kuvitellakaan,haluan vähintäin kerran päivässä.

Tarkoitin että mies ei edes ehdota sellasta mistä tietää mun kieltäytyvän.suihin otan aina kun hän käskee,yleensä vain noin kerran kk,koska muuta seksiä on usein.

Täällä myös toinen nainen joka tykkää tollasesta! Ehkä sitten olen outo kun en tykkää "pihtailusta" tai ylimääräisestä hempeilystä ennen seksiä. Mutta en siis itse ehdottele vaan olen aina valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;27997298:
Täällä myös toinen nainen joka tykkää tollasesta! Ehkä sitten olen outo kun en tykkää "pihtailusta" tai ylimääräisestä hempeilystä ennen seksiä. Mutta en siis itse ehdottele vaan olen aina valmis.

Ollaan sitten molemmat outoja mutta outona on tässä asiassa ihanaa olla :D
En tiedä mistä tuo on peräisin,olen vain miettinyt että kun muuten olen suht vahva luonteinen niin kai se jokin alistaminen seksin saralla kiihottaa suunnattomasti,sillä ikinä en ole näin nauttinut ja halunnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiva että nautitte:
minusta kuulostaa, että kyseessä on hyvinkin tuore suhde. Kyllä se siitä sitten rauhoittuu;)

Tämä pitää paikkansa,tai ollaan me vuosi tässä yhdessä oltu.Puhutaan vain kaikesta avoimesti,ihan kaikesta,ja se kiihottaa lisää.En vaan ole tälläisestä voinut kuvitellakaan,ennen seksi oli lähes pakkopullaa,ei huvittanut,nyt elämän kohokohtia arkirumban keskellä :) ja kaiken lisäksi,jopa ilmaista :)

Yhteistyössä