Olen tosi huolissani miehestäni, tai siis mies on mennyt hajamieliseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Eilen se kysyi yhtä juttua, mihinkä aikaan siellä pitää olla. Tänään se kysyi vielä kaksi kertaa ja neljännellä kerralla oli ihan varma, että olin sanonut kahdeksalta, vaikka olin 3 krt. aiemmin sanonut, että yhdeksältä. :(

Ja sitten se on myös alkanut jättämään wc-pytyn kannen ylös, vaikka on jo monta vuotta osannut laittaa sen oikeaoppiseen asentoon. Ja irvailijoille: Me ollaan yhteisesti sovitty (miehen aloitteesta) että laitetaan molemmat kannet kiinni, eli siis se rinkula ja se suojakansi kanssa.

Mikähän ihme miestäni vaivaa kun se on niin hajamieliseksi mennyt?! :(

Onko töissä kiirettä ja stressiä?

Omalla äidilläni oli tuollaista samanlaista "pätkimistä" jonkin aikaa ja lopulta terveystarkastuksessa syyksi löytyi kakkostyypin diabetes. Niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta ilmeisesti sairaus vaikeutti keskittymistä, aiheutti väsymystä jne. Nykyään lääkityksen ansiosta on muistikin ja keskittymiskyky palautunut.

Tuo diabetes asia. Mies on kyllä lihonut vyötäröltään aika lailla, vaikka ei siis juo alkoholia runsaasti, vaan taitaa syödä aika tavalla.
Me ollaan kamppailtu vuosia hedelmättömyyden takia ja voi ollakin, että mies on masentunut/stressaantunut. : /

Yhteistyössä