Olen tosi kyllästynyt hammaslääkärien toimintaan lasten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marru

Vieras
Käytin eilen poikaani 3v hammaslääkärissä. Meillä on tosi huonot kokemukset kyseisiltä reissuilta. Molemmat lapset on lääkäri saanut peloteltua niin, että on yhtä tuskaa saada poika pysymään penkissä. Kaikkea paskaa ollaan kuultu, mutta nyt oli kaikista pahin. Tämä lääkäri halusi väkisin pojalle näyttää miltä tuntuu, kun sellasella hampaiden rapsuttajalla raavitaan kynttä, pojalta siis. Poika pani tietty hanttiin ja nosti kätensä eteen. Ei yrittänyt sitä muijaa lyödä, mutta lääkäri totesi vihaisesti: Se on Leevi sellanen homma, että jos sinä lyöt minua niin voit olla varma, että minä lyön sinua! Olin siinä aivan, että TÄH! En kommentoinut asiaa vielä siinä, kun toivoin vain toimenpiteen olevan pian ohi. menin kotiin ja tein sen lääkärin esimiehelle valituksen sen käytöksestä. Aikoi jututtaa sen. Eipä ole ihme, että lapset saa pelkäämään hammaslääkäriä ihan tosissaan. Meillä ei reissut ainakaan helpotu tämmösten tollojen kanssa.. Miksi tämmöset ihmiset ei vaihda alaa, kun eivät jaksa toimia "hankalien asiakkaiden" kanssa..

no on kyllä ollut röyhkeä hammaslääkäri ! ne eivät saisi pelotella lapsia tai mitenkään muutenkaan olla törkeä ja tai epäammattimainen. Olen itse tavannut vain 2 hyvää ja mukavaa hammaslääkäriä,muut ovat olleet täysiä paskoja suoraan sanottuna :) toivottavasti saatte selkoa asiaan :)

meillä ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa. Kumpikin istunut penkkiin ja avannut suunsa, katsottu sisään ja saanut hammasharjat ja tarrat. Kauhean positiivinen kuva on meillä jäänyt hygienisteistä (hammaslääkärissä ei olla vielä käytykään lasten kanssa )

Samoin meillä, myös arin lapsi. Eivät ole pelänneet lääkäreitä jopa tuo yksi jolta aikoinaan paljon joudittiin korvia puhkomaan kunnes selvisi ruoka-allergiat jotka tosin menivät ohi parin vuoden ruokavaliolla.
Olen aina jo ajoissa selittänyt ekan kerran mitä tehdään ja sattuuko vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ei paniikkia:
Samoin meillä, myös arin lapsi. Eivät ole pelänneet lääkäreitä jopa tuo yksi jolta aikoinaan paljon joudittiin korvia puhkomaan kunnes selvisi ruoka-allergiat jotka tosin menivät ohi parin vuoden ruokavaliolla.
Olen aina jo ajoissa selittänyt ekan kerran mitä tehdään ja sattuuko vai ei.

Aroin [0], ellei lapsen isä ole nimeltään Ari.

[0]=http://www.sanakirja.org/search.php?id=173659

Uusimmat

Yhteistyössä