Olen tosi surullinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Yritin järjestää itselleni ja ystävälleni risteilyä, yllätyksenä ystävälle, hänellä kun ollut hiukan alakuloa viime aikoina.

Meidän miehet sitä yhdessä järjestivät, suunnittelivat että aattona ystävän mies kertoo hänelle...Asia kuitenkin paljastui eilen illalla vahingossa, miehet tekstailivat ja ystäväni meni lukemaan viestin... :whistle:

No, koko reissu kaatuu....Ystävälläni on fobia matkustaa laivalla talvella, ystävän mies ei tätä ole muistanut enkä itse edes tiennyt...

Eihän sille mitään voi mutta olen todella pettynyt, odotin meidän matkaa niin innoissani! Näemme ainoastaan kerran vuodessa välimatkan vuoksi, yhteydessä olemme kuitenkin päivittäin...

Alkuperäinen kirjoittaja pömpiäinen:
:hug: mitäs jos keksitte jotain muuta kivaa.

Niin, he ehdottivat että jos menisimme johonkin hotelliin tms. mutta en tiedä...

Risteily olisi ollut Hesasta eli todella rentouttava, laivalla oloa, hyvin syömistä, uimista, saunomista...

Jossain kaupunkilomalla sitten ei ihan samaa tavoita..

Tässä vielä se että mieheni huusi huutonetistä sellaisen lahjakortin risteilylle ja se matka on jo siis varattukin. Eli asiat oli jo sillai hoidettu valmiiksi...

Mieheni lupasi lähteä seuraksi mutta oisin niin halunnut viettää ystäväni kanssa aikaa...Hiihtolomalla kun meillä on tarkoitus lähteä koko perhe risteilylle...

Yhteistyössä