Olen tullut raskaaksi heti ekasta kierrosta x 3,olenko poikkeus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja biologiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

biologiaa

Vieras
Mietin vaan että olenko jotenkin erityisen hedelmällinen? Jäin vaan miettimään, kun lääkäri totesi 3. lapsen jälkitarkastuksessa, kun menkat alkoi 3kk kuluttua synnytyksestä vaikka täysimetin, että "sinä se olet hedelmällinen". Tämä on sinänsä jännä juttu, koska äitini oli hankala tulla raskaaksi ja ennen ekaa raskautta tupakoin 10 vuotta, minkä pitäisi heikentää hedelmällisyyttä

Meilläkin tärppäs heti kun oltiin oikeeseen aikaan kuukaudesta;)
Näin ilmaisi asian neukkatäti.

4 + 3 vuotta painittiin sitten aina väärään aikaan,ilmeisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mummy Sunshine:
Mä oon tullut 2x raskaaksi samantien. Ei niin erityisesti oo yritetty, et en osaa sanoa, oliko eka kierto vai toka, kun en päiviä laskenut enkä lämpöjä mitannut.

Sama täällä. En ole kiertoja laskenut mutta tärpännyt on pelkästä kerrasta kuukauden aikana eikä mitenkään oltu yritetty. Kolme lasta on tullut helposti ja parit keskenmenot myös. Samoin kuukautiset käynnistyneet kuukauden päästä synnytyksistä, en täysimettänyt. Toiset on hedelmällisempiä kuin toiset.

Tulin raskaaksi noin 2kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Kun esikoisen jälkeen alkoi kuukautiset noin 6-7kk jälkeen, ehti minulla olla yhdet kuukautiset kun olin taas raskaana.

ja voi että olen onnellinen ja kiitollinen noista pienistä ihmeistä. Juuri tässä mietinkin ennenkuin koneelle tulin kuinka ihana ja arvokas lahja lapset ovat. tunteet ovat jotenkin niin pinnassa nyt kun molemmat ovat sairastaneet viikon ja olemme joutuneet juoksemaan ensiavussakin vähän väliä. Nyt näyttäisi pienten vointi olevan kohentumaan päin :)

Täälä toinen samanlainen. 5 kertaa ekasta kierrosta tullut raskaaksi, 4 lasta meillä on. Ja kuukautiset on alkaneet aina ennen imetyksen lopettamista.

Aina tää ei ole niin kivaakaan, kun nyt lapsiluku meillä täysi, niin ehkäisyn miettiminen on hankalaa...

Itse raskauduin ja sain 2 keskenmenoa putkeen ja kolmas pysyi matkassa loppuun asti.
Kaikki peräkkäisistä kierroista myöskin. Mut mulle on lääkärit sanoneet,että taidat rasskautua jo ajatuksesta :)

Minä olen tullut raskaaksi 2 kertaa ensimmäisestä kierrosta, ja kerran toisesta.
Nelosta sitten odotettiinkin 4 kierron verran.
Aina on menkat alkaneet 3-6vko synnytyksestä vaikka olen imettänyt, mutta en ole ajatellut olevani mitenkään ihmeellinen, superhedelmällinen.
Lääkäritkin nyt aina jotain lämpimikseen sanoo välttämättä sitä niin tosissaan tarkoittaen =)

Mä oon tullut 4 kertaa raskaaksi ekasta kierrosta, ja meillä on 2 lasta. On vähän niin että ei tartte kun miestä silmiin kattoa ja siinä se :whistle:

Tottapuhuen olen todella kiitollinen että näin on mennyt, enkä tietenkään voi tietää jatkuisiko helposti raskautuminen minulla vielä jos yrittäisimme saada lisää lapsia. Ehkäisyn kanssa saa olla kanssa tarkkana...

Ihanaahan se on kun helposti raskautuu =) =D

itsellä 1. n. 4kk yritettiin 2. 2 kk nyt ollaan 2 vuotta kohta oltu ilman ehkäisyä ja en ole raskaaksi tullut..nyt kyllä varmuudeksi hankin ehkäisyn koska nyt halua l'hteä opisekelemaan opinnot loppuun kun ei kerran ole tärpännyt.

Wau
Mulla meni esikossa yks kierto pillereiden lopettamisen jälkeen ja tulin tokassa kierrossa raskaaksi.

Kuopuksen kohdalla pilsujen lopetuksen jälkeen meni 4kk kun raskauduin

Ja nyt on mennyt 5vuotta mitään ehkäisyä eikä kolmatta näy eikä kuulu.

Yhteistyössä