Olen väkivaltainen suuttuessani

  • Viestiketjun aloittaja takays
  • Ensimmäinen viesti
takays
Olen seurustellut mieheni kanssa reilu 6.vuotta.
Olen aiheuttanut omalla käytökselläni luottamus pulaa ja riitoja suhteeseemme, en ole ollut luottamuksen arvoinen.
Mieheni epäilee minun pettäneen häntä ja minun on hyvin vaikea kuunnella hänen syytöksiään/epäilyjään, sillä mitään sellaista en ole tehnyt.

Kun hän aloittaa epäilemään, minulla pimenee päässä ja tulevan hyvin vihaiseksi ja aggressiiviseksi. Aina riitojen aikana loukkaan ja haukun häntä, nyt viime aikoina olen myös käynyt häneen käsiksi ja lyönyt, en ymmärrä miksi olen alkanut käyttäytymään näin. Lapsuudenperheessäni joudun muutamaan otteeseen äitini ja isäni väkivallan kohteeksi sekä minua usein peloteltiin väkivallalla. Miten voisin päästä tästä kamalasta tavasta eroon? On itselle hyvin vaikeaa nähdä kuinka pahasti käyttäydyn miestäni kohtaan. Olen ahdistunut, hieman itsetuhoinenkin sillä olen niin pettynyt itseeni ja en oikein koe olevani minkään arvoinen kun käyttäydyn näin..mitä voin tehdä
 
jamiise
Sinä tarvitset terapiaa, jotta voit lopettaa väkivaltaisen käyttäytymisesi.
Mene lääkäriin ja kerro hänelle sen, mitä kirjoitit tänne.
Terveyskeskuksessa on myös psykologi, joka voi auttaa sinua. Mahdollisesti paikkakunnaltasi löytyy myös vertaistukiryhmä.
 

Yhteistyössä