Olen vieroittanut itseni pepsi maxista. Saa onnitella :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Katkoa on kestänyt jo melkein kaksi viikkoa. Ennen join lähes joka päivä 0,5 l pullon pepsi maxia, viikonloppuisin meni se 1,5 l. Vaihdoin maustettuun kivennäisveteen, koska tykkään kuitenkin kuplivista juomista. Ehkä ne ovat terveellisempiä, kun lightlimsojen vaaroista aina varoitellaan.

hienoa. mutta lopeta se kivennäisvesikin, koska hiilihapot eivät ole terveellisiä. voit samaan rytäkkään lopettaa muutkin lisäaineet ja makeutusaineet. käypä lukemassa alan tutkimuksia siitä, mitä ne tekevät kropallesi.

Mäkin vieroitin itseni Pepsi Maxista... Olin 4 kuukautta juomatta ja taas se virtaa kurkustani alas melkein päivän litravauhdilla. Oon miettinyt tota samaa, että siityisin kivennäisveteen. Siinä ei ois ainakaan aspartaamia. En usko että sitä tulis myöskään juotua niin paljon. Oonk kyllä niin pepsiholisti kuin olla ja voi. Ihme ettei oo tullu reikiä, ku oon kitannu sitä jo 16 vuotta. No selluliittiä on ainakin tullut...

Onnea :flower:

Viikko sitten otin itteeni niskasta kiinni ja alkoi elämäntaparemontti!
join 1,5l coca colaa jokapäivä! Lopetin sen seinään, pisaraakaa en oo viikkoon juonu ja enää ei tee ees mieli!!
Alku oli hankalaa, kauheet päänsäryt. Joskus muutama vuos sit lopetin kanssa ja tuntu et sillon oli helpompaa, tosin en juonukkaa sitä kuin litran päivässä. Pitikii sit taas sortua, mut nyt on semmone tsemppis päällä muuttaa kaikki tottumukset! Suklaan syöminekii vähentyny ihan hurjasti!

Vähänks on hampaat ihanan tuntuset :D Paljo kevyemmän tuntuset :laugh:

Sama ongelma rahikaisella,parhaina päivinä menee 2l mutta nyt limpparie ei ole ollut yli kuukauteen täs talossa,olen opetellut juomaan vettä mutta kaipaan sitä e´nergiaa mitä kolasta saan.
Kauniita juomalaseja ostin että se vesi maistuis paremmalta.
Eli makeutusaine holisti täälläkin.

Yhteistyössä