Olen yrittäny ilahduttaa erästä naista raskautensa ajan, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
nainen ei ilmeisesti halua minun lahjojani tai aikaani. En aio tuppautua väkisin, harmittaa vain.

En ole syytänyt tulevalle lapselle monenmoisia kasoja lahjoja, vaan ostanut yhden vähän arvokkaamman mut hyvin tarpeellisen lahjan, sekin vanhemmille. Muutoin olen ollut kiinnostunut raskaudesta: neuvolakäynneistä, lapsen kehityksestä yms.

Ko. henkilö on itse usein pyytänyt minua kylään. On kuitenkin koko ajan nyrpeä, keljuilee muka huomaamattomasti, vihjailee koko ajan et "minä itse ostan sitä ja tätä, en halua et kukaan muu ostaa mulle tai lapselle mitään!" Olin että selvä, anteeksi kun halusin ilahduttaa tuolla lahjalla JA en todellakaan aio mahdottomia ostella, kuhan nyt tarttui se lahja kaupasta mukaan. Totta kai omalle lapselle haluaa ihan itsekin ensisijaisesti hankkia tavaraa.

Pahoitin mieleni, turhastako?

Mä olin ainakin niin kyrpiintynyt koko raskauteen että olin varmasti välillä vittumainen joillekin :ashamed: .
Ja hankinnoista, toki pitäisi olla kiitollinen kun joku tuo tavaraa, mutta sekin kyllä ottais vähän pannuun jos joku tuo esim. tavis syöttötuolin kun olet itse meinnnut hankkia triptrapin. Mitä sitä triptrappiakaan sitten enää turhaan hankkimaan.

niinhän se onn että jos tämä ystäväsi olisi halunnut itse ostaa mieleisen ja sinä veitkin sitten hänen mielestään ruman tavaran, mutta kuka sitä nyt toista samanlaista tarviketta sitten ostaa. mua ainakin otti pannuun kun anoppi osti meille vaunut ja toi mun mielestä niin rumat kun olla ja voi. toki niitä vaunuja sitten käytin mutta olisin voinut itsekkin valita mieleiseni. olisi ostanut sitten vaatetta tai jotain muuta.. mutta kun vaunut...

Mä luen tän aloituksen joka kerta, että laihduttaa, joten mun oli pakko avata ja kommentoida :laugh:
Mutta ehkä sillä on vaan välilä huono päivä? Raskana kun noi hormonit vähän heittelee, niin välilä voi olla vähän...epäkorrekti.

Yhteistyössä