Olenko ainoa joka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ultramariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et suinkaan.
Mun seuraaminen on sillä tasolla, että tarkistan koska lastenohjelmat tulee ja fiksaan tallennusajan. Kun prkl niitäkin pitää siirtää joka aamu jonkun samperin hiihdon takia.

Musta se kertoo vain sen että olen tunnollinen ihminen.
Ku en maksa telkkulupaa,niin en katso myöskään töllöä:D

Noei,ku mua ei vain yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa.Mieluummin katson ulkona ku omat muksut hiihtää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et ole, mun mies ei ole seurannut yhtään, tänään inhimillinen piirre kyllä näyttäytyi, kun kertoi mulle kuin suomella menee noi jääkiekon loppuottelut.

:D sain ehkä asteen inhimillisyyttä minäkin kun sujuvasti kuuntelin tänään toisten olympialaistenkatsomisnautinnon hehkutusta.

En mäkään seuraa. Kertoo mielestäni siitä, että sua ei olympiaurheilu kiinnosta. :) Tänään meillä oli ensimmäistä kertaa televisio päällä, kun tuli olympialaisia: mies katsoi naisten jääkiekko-ottelua. Oli tosin kuulemma katsonut kymmenisen minuuttia myös aamun miesten pelistä. Meillä ei tosiaan asu penkkiurheilijoita.

En minäkään seuraa ja jos ihan rehellisiä ollaan niin minä en edes tajunnut, etät jotkut olympialaiset on tulossa. :D Mies jotain mainitsi kisojen seuraamisesat kerran ennen niiden alkua ja minä kysyin, että mitkä kisat on alkamassa. :D :D Kun sitten mietin niin olinhan minä niistä kuullut, mutta sujuvasti oli mennyt ohi korvien, kun ei kerra kiinnosta.

Totesin miehelle vain, että minäpä tiedän aika monta sarjaa, jotka alkaa tänä keväänä. :D

En seuraa. En seuraa mitään muutakaan urheilua, en kyl katso juuri mitään tv-sarjojakaan. Mun mielestä se ei kerro mistään muusta kuin ihmisen kiinnostuksen kohteista.

Mun mielestä se ei kerro ihmisestä yhtään mitään seuraako vai ei :)

Ollaan miehen kanssa katsottu pätkiä Suomen miesten lätkän matseista ja osan tuosta naisten lätkän pronssiottelusta. Ei meillä kumpikaan urheilua telkkarista seuraa muutenkaan, paljon kivempi harrastaa itse :)

En ole minäkään seurannut. Miesten lätkämatsin ajattelin illalla katsoa. Tulin nimittäin niin hyvälle tuulelle aamulla, kun iltapäivälehden etusivulla oli Ruotsin tappio :D

En seuraa minäkään. Ei vaan kiinnosta. :) Tietty jos oon töllöstä jotain muuta katselemassa ja vaikka mainostauolla selailen kanavia ni saattaahan sitä hetken vilkasta jos on jotain just menossa. Mut siis en varsinaisesti seuraa. En tiedä mitään menestyksestä, en välitä voitoista, en tiedä edes milloin olympialaiset alkoi ja milloin ne loppuu.

Yhteistyössä