olenko ainoa jolla ei ole koskaan ollut ns. tyttöbestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Minä' olen jotenkin outo. Nuorena tulin toimeen poikien kanssa ja jo pienenä leikin poikien kanssa, isoveljen ja sen kavereiden jne. Teini-iässä oli muutama tyttökaveri, mutta ihmettelin aina tyttöjen-juttuja, kuten vessassa yhdessä käymissä, supattelua, kaikkialle yhdessä menemistä ja liimautumista. En vaan kestä sellaista. No, nyt se varmaan kostautuu kun ei ole vieläkään mitään naisystäviä. Pari hyvää kaveria kyllä....en taida osata olla naisten kanssa. Tulin vaan pohtineeksi tätä.

No minunkin paras kaveri on aina ollut ja on vieläkin poika, ikäeroa meillä oli alle vuosi ja hyvin lähekkäin asuttiin. Hän on kuin oma veli. Edelleen.
Tyttökavereita on muutamia, muttei mitään bestiksiä ole koskaan ollut. Ei minua ainakaan ole haitannut. Tällä hetkelläkin on vain yksi ns tyttökaveri, joka lukioaikainen ystävä, mutta kaikki muut naispuoliset tutut on jotain enemmän tai vähemmän hyvänpäivän tuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
mulla on nytkin muutama todella hyvä ystävä, mutta ei varsinaista bestístä. ja aikaisemminkin ne on ollu kundeja..

Men ole edes ikinä tajunnu tota bestis-juttua.. kun mulla on frendejä, ne on kaikki mun frendejä joista en ketään nosta "jalustalle" *miettii*
Toki toisten kans jauhaa syvällisempiä ku toisten, mut ne jotka mua lähimmälle on päässeet on jätkiä. Ja pari muijaa, jotka on itsekin aika jätkiä :D
Men vaan ole kauhean tyttömäinen tapaus, muijien jutut menee välillä vähän yli hilseen :whistle:

Vähän sama täällä. Mä olen joko ollut poikien kanssa leikkimässä (ollut poika parhaana kaverina n. 4-vuotiaasta lähtien.) tai sitten olen ollut isomman tyttölössin kanssa (yläasteella meitä oli 6 tyttöä samassa "jengissä".). Nytkin paras ystäväni on miespuolinen. Ja kaikki naispuoliset kaverini ovat miesvaltaiselta alalta.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
mulla on nytkin muutama todella hyvä ystävä, mutta ei varsinaista bestístä. ja aikaisemminkin ne on ollu kundeja..

Men ole edes ikinä tajunnu tota bestis-juttua.. kun mulla on frendejä, ne on kaikki mun frendejä joista en ketään nosta "jalustalle" *miettii*
Toki toisten kans jauhaa syvällisempiä ku toisten, mut ne jotka mua lähimmälle on päässeet on jätkiä. Ja pari muijaa, jotka on itsekin aika jätkiä :D
Men vaan ole kauhean tyttömäinen tapaus, muijien jutut menee välillä vähän yli hilseen :whistle:

sama vika täälläkin... mun harrastukset jo ajaa normaalit naispuoliset kauas.. :D

Mulla taas on aina ollut paljon tyttökavereita, olen enemmän tyttöjen kuin poikien suosiossa :D. Ala-asteikäisenä mulla oli kyllä poikakavereitakin, mutta yläasteellä ja lukiossa poikia oli vain koulukavereina, eli hengattiin isoissa porukoissa, mulla ei ole ikinä ollut poikaa ystävänä. Se on oikeastaan aika sääli :|. Mulla on aina ollut bestis, mun 3 parasta ystävää on lapsuuden ystäviä, jotka olen tuntenut 15 ja 11 vuotta :). Itse asiassa kaikki ystäväni ovat pääasiassa ystäviä lapsuudesta.