olenko ainoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolous aikuisten puolesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolous aikuisten puolesta

Vieras
joka ei pysty lukea tuota pitkää ketjua eri perheiden tavoista.
mua siis oikeesti niin hävettää joidenkin perheiden puolesta, kun esim. lapsen kaverille ei tarjota mitään jos oma lapsi syö välipalaa. siis niiiiiin noloa.

hävettää olla aikuinen kun lukee sitä ketjua. siis joo, ymmärrän,että jos kavereita on puoli tusinaa joka päivä, niin ei halua tarjota ihan taloudellisista syistä.

mutta kun ainakin yhdellä sivulla oli niin, että kaverin kotona ei tarjottu naapurin tytölle välipalaa, vaikka se kaveri itse sai sillä naapurin tytöllä syödä aina.

tai ei saa pihalla olla. jotta lumi pysyy kauniina. (ymmärrän että haluaa potkaista pois jos ei uskota mitään ja hajotetaan paikat)

Totta. Mun mielestä on niin, että jos annat lapsen kaverin tulla kylään ja jäädä kun oman lapsesi pitää syödä, silloin tälle lapselle on tarjottava ruokaa siinä missä muullekin perheelle. Muussa tapauksessa sanotaan, että nyt on leikit loppu ja aika lähteä kotiin.

Kummastutti ja surettikin muakin moni asia ko. ketjussa.

Mä en oo muuten ikinä koskaan törmännyt tohon että lumessa ei saisi leikkiä että hanki pysyy kauniina, siis wtf?! Luojan kiitos mun tutut ei oo noin nipoja :D

Viimeksi olin nolona aikuisten puolesta kun lapseni 6 v. kaveri meni itse meidän jääkaapille. Olin jo tarjonnut keksejä ja mehua. Suljin jääkaapin oven ja sanoin ettei kylässä saa mennä toisten jääkaapille.

siis nolottavaa.
Mitähän nuo lapset aikuisena ajattelevat kavereidensa perheistä? ja nolon perheen lapset itse aikuisena?

tosin joistakin tällaisten perheiden lapsista kasvaa varmaan röyhkeitä aikuisia, jotka vaan oodottavat muilta palveluksia eivätkä itse anna mitään. aina löydetään vikoja vaikka ollaan vaatimassa muilta ilmaisuuksia minkä ehditään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Viimeksi olin nolona aikuisten puolesta kun lapseni 6 v. kaveri meni itse meidän jääkaapille. Olin jo tarjonnut keksejä ja mehua. Suljin jääkaapin oven ja sanoin ettei kylässä saa mennä toisten jääkaapille.

missä iässä lapsista tulee vierailukelpoisia? osa lapsista on vielä kouluiässäkin tosi härskejä, ihan kuin eivät olisi koskaan käyneet misään kylässä.

Yhteistyössä