olenko ainut joka liian pihi käymään kampaajalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen nyt viimeiset 15 vuotta leikannut ja värjännyt itse hiukseni, tuntuu niin hölmöltä laittaa 100e kampaajalle kun sillä rahalla saa vaikka mitä, ei olal köyhiä, eli rahaa olisi siihen kampaajan laittaa, itse en vaan raaski..
Minusta tuo on jotenkin niin hölmöä rahan tuhlausta..

En käy kampaajalla, latvat saan tasatua itse, en värjää ja hyvin pärjään! Tuntuisi kamalalta tuhlaukselta laittaa rahaa kampaajaan(tai kosmetologiin) vaikkei mitään hurjan köyhiä olla, enemmän keskituloisen alarajoilla.

Tänään viimeksi kävin leikkauttamassa ja ottamassa raitoja.
Parempaan ei voisi rahojansa laittaa =) niin luksusta kun saa hetken istua toisen hellittävänä ja levätä.
Meillä kotona on allerginen vauva joka itkee ja valvottaa kaiket yöt.

juurikin tänään kävin :D ihana käydä kun ammattilainen laittaa tukan ja saa varmasti oikean sävyn jne. joskus omatoimivärjänneenä jätän ne aineet muille. mun hiukset taittaa väriä "väärin" . ostin leikkauksen ja värjäyksen lisäksi shamppoon ja suihkevahan..maksoi 103? ...ei mennyt hukkaan se raha B)

Leikkuuseen mä sentäs haen apuja ammattilaiselta- tosin nyt kun on taas pitkät hiukset niin ei tarvii.
Värjännyt mä olen aina ite, 'parempaan' tulokseen ja raitoihin sun muihin jutskiin mun kaveri auttaa- on kampaaja ammatiltaan vaikka ei sitä työkseen teekään, mutta saa aineet ja semmoset hankittua kyllä.

en käy kampaajalla paitsi nyt varasin ajan hiusten vaalennukseen! mä en taas jaksa värjätä kotona, niin pitkät hiukset ym... mullakun menee 3 väripurkkia koko hiuksiin... ja tuleehan se halvemmaksikin kun käyn nyt kampaajalla että saan lontit :D
niin ja kerran kuussa käyn laittaan ripsiin ja kulmiin kestovärin :) niin vaaleet kulmakarvat ettei niitä huomaa jos niissä ei ole väriä eikä jaksa joka päivä meikata ym...

Mie pilaan ite oman pääni :D .
Sisko leikkailee sillontällön latvat mut ite värjäilen ja sen näkönen tää kuontalo onkin :whistle:
Jospa sitä sais sen verran aikaan jotta kävis ihteesä kampaajalla joskus hemmottelemassa :ashamed:

Meillä on vissiin pihiys huipussaan: 8 henkisestä perheestä kukaan ei käy kampaajalla/parturissa... :)

Minä leikkaan miehen ja osan lapsista hiukset ja mies minun ja loppujen lapsien... :)

No mulla maksaa alle 50 eur väri ja leikkaus.
Ja käyn töissä siksi että saan hemmotella itseäni. Mieluummin hemmottelen itseäni kampaajakäynnillä kuin herkkuja ahmimalla.

Harvoin käyn. Rahaa en tuossa mielessä kovin paljon ajattele, mutta olen jotenkin huono keskustelemaan kampaajien kanssa ja löytämään ns. yhteistä säveltä. Siihen ammattiin hakeutuu ilmeisesti enimmäkseen ihmisiä, jotka ovat kiinnostuksenkohteiltaan ja ajatuksiltaan hyvin erilaisia kuin minä.

Mulle kampaajalla käynti on oikeastaan se ainoa hemmottelu minkä itselleni suon. Joskus laitan väriä, joskus vain leikkaus, yleensä hän myös nyppii kulmakarvani samalla. Katson ansaitsevani sen ja omilla rahoillani siellä käyn, eikä se ole keneltäkään pois. Jos olisi rahallisesti niin tiukkaa ettei meinaisi ruokaa olla niin sitten en tietenkään kävisi!

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
No mulla maksaa alle 50 eur väri ja leikkaus.
Ja käyn töissä siksi että saan hemmotella itseäni. Mieluummin hemmottelen itseäni kampaajakäynnillä kuin herkkuja ahmimalla.

Ei kai herkkujen ahmiminen ole ainoa vaihtoehto kampaajakäynnin rinnalla itsensä hemmotteluun :D

Ei kampaajalla ole pakko käydä. Mun yksi kaveri leikkaa hiuksia, ohuitakin aika kätevästi, joten monet kaverit pyytää aina sitä.

Mä käyn itse kampaajalla ja maksan mielellään ihan jo kampaamon ilmapiiristä, valaistuksesta ja siitä fiiliksestä, että olen tärkeä asiakas ja mulle ollaan kohteliaita. Lisäksi sekin, että kampaaja on tosi ammattitaitoinen, tahdikas ja ihana ihminen. Siitä jää itselle niin hyvä ja ihana fiilis, kun sieltä lähtee, kun on tullut kuulluksi ja kohdatuksi. Mulla on todella kiva kampaaja. :heart: Ja siellä saa suklaatakin.

Täällä! mä myös värjään ja leikkaan hiukseni itse (miehen kuontalo on myös mun leikkaama). Osin hinnan takia ja toisaalta myös siksi, etten luota kampaajan osaavan leikata hiuksiani kuten haluan (tai siis en itse osaa ilmaista haluani ymmärettävästi). Turhan usein kampaajalla käyneet ystäväni ovat maksaneet itsensä kipeäksi ja tulevat pettyineinä pois "vääränlaisen" tukan kanssa. Pitäs olla tosi luottokampaaja :)

Yhteistyössä