olenko ainut joka liian pihi käymään kampaajalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Harvoin käyn. Rahaa en tuossa mielessä kovin paljon ajattele, mutta olen jotenkin huono keskustelemaan kampaajien kanssa ja löytämään ns. yhteistä säveltä. Siihen ammattiin hakeutuu ilmeisesti enimmäkseen ihmisiä, jotka ovat kiinnostuksenkohteiltaan ja ajatuksiltaan hyvin erilaisia kuin minä.

Kampaajan pitäisi myös antaa asiakkaan olla ihan hiljaa, jos asiakas ei halua jutella.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Harvoin käyn. Rahaa en tuossa mielessä kovin paljon ajattele, mutta olen jotenkin huono keskustelemaan kampaajien kanssa ja löytämään ns. yhteistä säveltä. Siihen ammattiin hakeutuu ilmeisesti enimmäkseen ihmisiä, jotka ovat kiinnostuksenkohteiltaan ja ajatuksiltaan hyvin erilaisia kuin minä.

Kampaajan pitäisi myös antaa asiakkaan olla ihan hiljaa, jos asiakas ei halua jutella.

Nuoret kampaajat antavat usein olla hiljaa, mutta sellaiset vanhemmat kampaajat saattavat olla kuin papupatoja. Sitten kun en tiedä Salkkareitten roolihenkilöitä edes nimeltä, niin... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Nuoret kampaajat antavat usein olla hiljaa, mutta sellaiset vanhemmat kampaajat saattavat olla kuin papupatoja. Sitten kun en tiedä Salkkareitten roolihenkilöitä edes nimeltä, niin... :ashamed:

:laugh: Tai kauheinta on semmonen negatiivinen kampaaja, joka haluaa puhua kaikkee ouhmaigaad-juttua ja päivitellä ja valittaa. hyh.

Mä käyn 1-2 kertaa vuodessa eikä mulla ole ikinä maksanut 100e.
Tosin otan pelkän leikkauksen ja se on n.30-40e.
Tosin äiti leikkasi mun hiukset 19vuotiaaksi asti, kun kampaajalla käynti on niiiiin kallista....

Poikien hiukset leikkasin kouluikään asti, tytöltä kerran ja totesin ettei mun taidot riitä ja nykyään käytän lapsetkin kampaajalla/parturissa kun se on n.20 ja kampaaja tekee hiustenleikkauksen johon mulla meni 1-1,5h niin 10-15minuutissa.

olen nyt viimeiset 15 vuotta leikannut ja värjännyt itse hiukseni, tuntuu niin hölmöltä laittaa 100e kampaajalle kun sillä rahalla saa vaikka mitä, ei olal köyhiä, eli rahaa olisi siihen kampaajan laittaa, itse en vaan raaski..
Minusta tuo on jotenkin niin hölmöä rahan tuhlausta..

Mun ei tartte miettiä rahaa kampaajalle ku äitini on kampaaja :D ilmaiseksi saan kaikki värjäykset ja leikkuut ja oon kampaajan poika joten halvaksi tulee sanon vaan minkälaisen kampauksen haluan ja äiti tekee sen ja sanon ainaa kiitos paljon

Mä käyn 1-2 kertaa vuodessa eikä mulla ole ikinä maksanut 100e.
Tosin otan pelkän leikkauksen ja se on n.30-40e.
Tosin äiti leikkasi mun hiukset 19vuotiaaksi asti, kun kampaajalla käynti on niiiiin kallista....

Poikien hiukset leikkasin kouluikään asti, tytöltä kerran ja totesin ettei mun taidot riitä ja nykyään käytän lapsetkin kampaajalla/parturissa kun se on n.20 ja kampaaja tekee hiustenleikkauksen johon mulla meni 1-1,5h niin 10-15minuutissa.
Pöh 30-40 euroo hiusten leikuusta!!?? aivan liian kallista tuu pietarsaateen niin saat 20 eurolla

Yhteistyössä