Olenko ainut, jonka mielestä ruuan ei tarvitse olla hyvää tai ketä ei ruoka juurikaan kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nisu"

Vieras
Yritän syödä suurinpiirtein terveellisesti. Tottakai on joitakin ruokia, joita en kertakaikkiaan saa alas.
Muutoin mulle riittää, että hengissä pysyn ja nälkä on loitolla.
Inhoan kokkaamista ja onneksi saan syödä työpaikalla lounaan. En esimerkiksi tykkää puuroista, mutta syön usein puuroa. Kyllä se veden tai maidon kanssa alas menee.
Puputan illalla vihanneksia, vaikka en erityisesti tykkää.
Kaikenlaiset rahkamarjasmoothiet ovat aika pahoja, mutta terveellisiä ja nälkä pysyy kauan poissa.

Mua vaan ei ruoka kiinnosta juurikaan. Ihan sama mitä sitä syö, kunhan ei nyt ihan einespuolelle mene ja suht. terveellistä.
Joskus on toki kiva nauttia hyvästä ruuasta ravintolassa.

Ite oon sitä mieltä että kyllähän ruoasta pitäisi nauttia, mutta mutta... Ei sitä aina ehdi. Riittää että saa suht terveellistä evästä lasten nenän eteen. Itse kun en syö lihaa niin sitten oma ruoka saattaa jäädä just tolle puuro linjalle + porkkanan pureskelua. Niinä päivinä kun on enemmän aikaa niin yritän sitten panostaa siihen omaankin ruokaan ja voi olla että sitä syökin sitten koko perhe myös. itsellä menee myös usein toi terveellisyys maun edelle, vaikka ei se niin saisi ollakaan.

Mun mielestä ruuan ei tarvitse todellakaan olla hyvää. Tärkeintä on, että ei joudu olemaan nälässä. Ylipaino-ongelmatkin vähenisi huomattavasti, kun pullukat söisivät kiltisti sellaisia ruokia jotka ei ole niin hyviä ;)

Noin ylipäätään olen sitä mieltä, että elämän olisi parempi olla hyvää, jos vaihtoehtona on hengissä kitkuttelu. Ruoan katson osaksi elämää.

Väärässä ketjussa olen, juu. Eikä ole ensimmäinen kerta.

Kyllä ruoan pitää maistua, mutta terveellisyys on tärkein.

Tiedostan sen, että olen mitä syön (myös henkisesti!), enkä voisi elää jollain lihapullilla ja pottumuusilla, makaronilaatikolla ynnä muilla vastaavilla.
Einesvalmisteista nyt puhumattakaan, niistä tulee maha kipeäksi, ei pidä nälkää ja ne maistuukin kaikki samalle! :D

Mun mielestä ruoan pitää ehdottomasti olla hyvää! Ja hyvähän ei siis automaattisesti tarkoita epäterveellistä tai jotain erikoista ruokaa, mutta ihan tavallisen makaronilaatikonkin voi tehdä ihan kamalan makuiseksi tai hyvän makuiseksi. Tottakai haluan laittaa suuhuni ruokaa joka maistuu hyvältä, kun kerta on mahdollista valita.

Minusta ruoasta pitää saada nauttia, tämä elämä nyt muutenkin on niin rankkaa joskus ja kituuttaminen jollakin mauttomalla mössöllä tai ylipäätään ruoalla joka on pahaa,, ei kiitos.
Ja joo o, välttelen liikoja lisäaineita, teen mieluiten itse alusta loppuun asti appeeni ja käytän voita/kermaa/sokeria.

Olen vähän laiska ruoan suhteen. Söisin mielelläni kasvispainotteista ja terveellistä ruokaa jos siihen ei tarvitse kauheasti aikaa ja vaivaa panostaa (tai rahaa). Näin ehkä suurimmaksi osaksi syönkin, mutta välillä kylä sorrun eineksiin. Muu perhe, varsinkaan mies, ei tykkää yhtään niistä ruoista joita mielelläni syön. Ovat kuulemma mauttomia ja yksinkertaisia. Miehen mielestä melkein jokainen ruoka vaatii kastikkeen ja vaikka mitä sörsseliä, itse taas en jaksa nähdä vaivaa. Ihan ok jos ne joku puolesta vääntää, mutta itse kyllä tulen huomattavsti vähemmällä toimeen.
Eli en tarvitse gurmeeta. En ole mitenkään erityisen kiinnostunut ruoasta tai herkuttelusta, etsin iloni elämään muista jutuista.
Herkuttelen hedelmillä, kasviksilla, luonnonjogurtilla ja happamilla marjoilla jos herkutella haluan. Ne eivät vaadi laittoa ja vaivaa.

Yhteistyössä