Olenko allerginen naiseni alapäälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vp-

Vieras
Anteeksi jos kysymys on asiaton mutten kehtaa lääkärinkään kanssa asiaa puheeksi ottaa. Olen seurustellut naisystäväni kanssa keväästä asti ja olemme harrastaneet seksiä ja suuseksiäkin useita kertoja. Jälkimmäistä tosin ainoastaan muutaman kerran koska naisellani on ilmeisesti huono intiimialueiden hygienia, hänen alapäänsä nimittäin tuoksahtelee aina voimakkaasti ja maku on suolaisen karvas. Suuseksin jälkeen olen havainnut kärsiväni silmien kirvelystä ja kutinasta ja kasvojen ja kaulan alueelle tulevasta punoittavasta ihottumasta. Nämä oireet ovat täsmälleen samat kuin kala-allergiassa joka minulla on ollut lapsesta asti joten nyt on alkanut askarruttamaan että onko kalalle haiseva/maistuva naiseni alapää syynä näihin oireisiin? Onko joku tietty pesuaine millä tuon kuvottavan hajun saa pois ja miten vihjaan ongelmasta naiselle ilman että hän loukkaantuu?

No vaikka hiivan tai pelkän huonon hygienian takia naisesi alapää HAISISIKIN kalalle, ei sitä kalaa kuitenkaan ole. Aivan naurettavaa siis ajatella kala-allergiansa nousevan esiin pelkästä hajusta, joka muistuttaa kalaa vaikkei sitä ole.:D

Yhteistyössä