Ä
äiti
Vieras
Neiti 4v istuu naapurin pihalla kun naapurin lapset hyppii trampoliinilla. Ei mene itse mukaan vaan odottaa kiltisti vuoroaan, kun olen luvannut että hän saa trampoliinille mennä vain samaan aikaan naapurin eskari ikäisen tytön kanssa kun muut isompia ja meno liian hurjaa silloin. Naapurin lapset kyllästyy pomppimiseen ja lähtevät pois ja niin lähtee tyttömmekin kun on kielletty olemasta naapurin pihalla jos ei ole naapurin lapset myös pihalla.
Katson ikkunasta koko tapahtuman kun mua kävi niin sääliksi lapseni, oli ottanut kengätkin jo jalasta pois ja laittoi ne sitten takas kun ei päässytkään hyppimään. Tuli ovelle ja sanoi ei mun vuoro tullut ollenkaan hyppiä
Olen ylpeä tytöstäni kun tottelee mutta silti kävi niin sääliksi. Hän on omaa trampoliinia toivonut viime kesästä asti. Koko talven on nyt säästänyt rahaa sitä varten ja nyt on oma trampoliini tilattu, tulee perjantaina. Voin vain kuvitella tytön ilmeen
Oli pakko saada purkaa tämä johonkin
Katson ikkunasta koko tapahtuman kun mua kävi niin sääliksi lapseni, oli ottanut kengätkin jo jalasta pois ja laittoi ne sitten takas kun ei päässytkään hyppimään. Tuli ovelle ja sanoi ei mun vuoro tullut ollenkaan hyppiä
Olen ylpeä tytöstäni kun tottelee mutta silti kävi niin sääliksi. Hän on omaa trampoliinia toivonut viime kesästä asti. Koko talven on nyt säästänyt rahaa sitä varten ja nyt on oma trampoliini tilattu, tulee perjantaina. Voin vain kuvitella tytön ilmeen
Oli pakko saada purkaa tämä johonkin