Olenko hullu kun haaveilen kolmannesta lapsesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Trinsessa

Aktiivinen jäsen
28.10.2009
1 582
1
36
Jossain vaiheessa totesin hiljaa itselleen kun olin saanut tapella ensiksi koko päivän uhmaikäisen kanssa ja yön valvonut pienemmän hammaskipujen kanssa että mun lapset on tässä.
Nyt kuitenkin kun tuo pieni täyttää vuoden ja tässä on elämä helpottunut niin olen ajatuksissani pyöritellyt että oispa kiva jos haikara tulisikin käymään.
Mies kanssa lämpenee ajatukselle nyt, vaikka aiemmin kanssa ajatteli ettei enempää. Taloudellisesti asia ei myöskään ole mahdotonta, ei meillä rahaa ole nytkään kyllä liikaa, mutta mitään ei meiltä puutukkaan ja pärjätään toki. Kuinka paljon vaikeampaa elo olisi kolmen kanssa? Nämä mun 2 edellistä on määrätietoisia, mutta kilttejä. Aiheuttavat toki välillä ylimääräisiä sydämentykytyksiä ja joskus on hermokin kireällä.
Kertokaas kokemuksia kun tulee kolmas lapsi, kuinka asiat on muuttunut?

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mun kokemus on, että vähän tulee enemmän hommaa, mutta mullistavampaa oli toinen lapsi :)

OT, mä tunnistin sut facessa ;) on yks yhteinen kaveri :)

Uuh. Nyt sä tiedät mun nimen. :) Älä kerro sille meidän yhteiselle kaverille että mulla on vauvakuume. (Vaikka en ees tiedä kenestä kyse)

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mun kokemus on, että vähän tulee enemmän hommaa, mutta mullistavampaa oli toinen lapsi :)

Uuh. Nyt sä tiedät mun nimen. :) Älä kerro sille meidän yhteiselle kaverille että mulla on vauvakuume. (Vaikka en ees tiedä kenestä kyse)

en kerro :)

en kerro :)

Nyt mua jäi vaivaamaan et kuka se on. :/

Meillekkin tulee kolmas! Tosin aiemmat niin vanhoja, että kuopuskin menee päiväksi eskariin, kun vauva syntyy. Jotenkin kiva, että aamut on sitten vauvasta nauttimiseen ja kaaos (kaikki mukulat kotona) alkaa vasta yhden jälkeen. :D Eikä tarvi mennä toistenkaan enää hoitoon tai ip-kerhoon. Tai näin minä olen tämän mallannut, saa nyt nähdä, mitä on todellisuus sitten...

Nyt mua jäi vaivaamaan et kuka se on. :/

Liittyi tänään ryhmään "minäkö lyhyt? Katsoisit kikkeliäsi"
;)

Kommentoinko mä tän ihmisen liittymistä siihen ryhmään?

juu :) siitä mä tunnistin, mies katto pitkään, kun mä kiljuin täällä, että tuohan on trinsessa :D

:) Maailma on pieni. Tällä meidän yhteisellä tutulla oli 2 kissaa, ne on meiltä kotoisin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wandii:
Meillekkin tulee kolmas! Tosin aiemmat niin vanhoja, että kuopuskin menee päiväksi eskariin, kun vauva syntyy. Jotenkin kiva, että aamut on sitten vauvasta nauttimiseen ja kaaos (kaikki mukulat kotona) alkaa vasta yhden jälkeen. :D Eikä tarvi mennä toistenkaan enää hoitoon tai ip-kerhoon. Tai näin minä olen tämän mallannut, saa nyt nähdä, mitä on todellisuus sitten...

Onneks olkoon sulle myös! Mäkin ensin ajattelin et odottaisin pari vuotta nyt ennen kolmatta, neljättä, viidettä...

:) Maailma on pieni. Tällä meidän yhteisellä tutulla oli 2 kissaa, ne on meiltä kotoisin. :D

ja palsta suuri :D
mä oon muutaman päivän aikana törmännyt palstaan/palstalaisiin sen miljoona kertaa eri asiayhteyksissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Olet hullu, aivan sekasin B)

Mitäs nyt sit, saako tähän hoitoa? :o

Saa. Sen hoidon nimi on tuumasta toimeen - maaliman lyhein työmatka :laugh:

:laugh: Ei kait siinä sit muu auta. Täytyy laittaa palsta kiinni ja käydä miehen kimppuun.

tarviiko sitä palstaa ees sulkee, kai sitä voi samalla palstailla B)

Yhteistyössä