P
penaali
Vieras
Olenko huono äiti, kun en työpäivän jälkeen jaksa ja viitsi leikkiä pojan 2,5 vuotta kanssa. En myöskään ole pojan kanssa käynyt ulkona varmaan puoleen vuoteen.
Viikonloppuisin mies lähtee pojan kanssa pulkkamäkeen yms. Itseäni ei
edes kiinnosta ulkoilla pojan kanssa kuin pakosta eli jos mies on työmatkoilla ja itse lomalla. Silloin on pakko.
Arkena tarhassa ovat ulkona kuitenkin aamulla ja iltapäivisin.
En myöskään hirveästi leiki pojan kanssa, jos ei ole pakko. Leikkii kyllä hyvin yksinkin. Mies taas heti töistä tultuaan pojan kanssa koko illan.
En todellakaan ole äitityyppiä. Ehkä itseni ei olisi edes pitänyt hankkia lasta, kun en sen kanssa jaksa touhuta hirveästi.
Olen ottanut mukaan kodin askareisiin, koska selviän helpommalla.
Mies rakastaa taas lapsia ja minä taas inhoan. En tietysti omaani vaan
muiden.
Oma lapsi menee vielä ja sen kanssa pärjää. Poika kyllä tietää kuka leikkii hänen kanssaan ja kuka taas ruokkii ja muuten on paikalla vaikka taustalla.
Viikonloppuisin mies lähtee pojan kanssa pulkkamäkeen yms. Itseäni ei
edes kiinnosta ulkoilla pojan kanssa kuin pakosta eli jos mies on työmatkoilla ja itse lomalla. Silloin on pakko.
Arkena tarhassa ovat ulkona kuitenkin aamulla ja iltapäivisin.
En myöskään hirveästi leiki pojan kanssa, jos ei ole pakko. Leikkii kyllä hyvin yksinkin. Mies taas heti töistä tultuaan pojan kanssa koko illan.
En todellakaan ole äitityyppiä. Ehkä itseni ei olisi edes pitänyt hankkia lasta, kun en sen kanssa jaksa touhuta hirveästi.
Olen ottanut mukaan kodin askareisiin, koska selviän helpommalla.
Mies rakastaa taas lapsia ja minä taas inhoan. En tietysti omaani vaan
muiden.
Oma lapsi menee vielä ja sen kanssa pärjää. Poika kyllä tietää kuka leikkii hänen kanssaan ja kuka taas ruokkii ja muuten on paikalla vaikka taustalla.