Olenko ihan epänormaali ihminen, kun olen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua, mikä olen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua, mikä olen?

Vieras
jo jonkin aikaa nähnyt unia naisen kanssa olemisesta, vaikka itsekin olen nainen (ja olen naimisissa miehen kanssa)?

Olen aina pitänyt jotenkin kiellettynä ja vääränä asiana, että on naispareja ja miespareja.

Silti kun olen nähnyt unia naisen kanssa olemisesta, se on tuntunut mukavalta ja tavalliselta jutulta. Ei ollenkaan kielletyltä ja pahalta.

En kuitenkaan voisi (ehkä) ikänä olla naisen kanssa esim; parisuhteessa. Esim; julkisilla paikoilla liikkuminen olisi minusta jotenkin noloa.

No et suinkaan ole epänormaali! On aika paljon biseksuaaleja, kuten minäkin.
Oli äärimmäisen helpottavaa tajuta lopulta, mistä on kysymys.:)
Haaveilen seksistä naisen kanssa ja tekisin sen mielelläni, jos olisi mahdollista.
Olen kuitenkin onnellisesti naimisissa miehen kanssa ja hyvä näin!

oon nähny unta että rakastun naiseen, enkä pidä kuitenkaan itseäni epänormaalina taikka lesbona. homoparit on kivoja. antaa ihmisen rakastaa ketä haluaa. niin mäkin teen.

Olen myös miettinyt näitä juttuja. Olen onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa, jonka kanssa haluan uskollisesti olla koko elämäni, mutta silti saatan joskus tuntea vähän vetoa joihinkin naisiin. Ennen tätä suhdetta oli muutama ihastuksen kaltainenkin tunne, jota pelästyin aivan vietävästi. Mutta olen sinut asian kanssa. Luulen, että aika monilla on näitä tuntemuksia. Silti koen itseni heteroksi enkä koskaan ole rakastunut naisiin tai kiinnostunut heistä yhtä voimakkaasti kuin miehistä. Kai minulla vain on jokin biseksuaalinen juonne. Se askarruttaa joskus, mutta en aio käytännössä tehdä sille mitään, koska haluan tämän miehen ja piste.

normaali olet, luonnollisessa tilassa. ei muuta kuin pillua nuolemaan ja sitten kaks plussasta lastenhoito-ohjeita taas lukemaan... odotahan kun näet unta ihmissyönnistä tai eläimiin sekaantumisesta- sallittuja nekin on jos vaan tuntuu hyvältä. on niitäkin vaikka miten paljon! opetattehan lapsillekin. jos näet jotain älytöntä unta se on totta kai toteutettava tosielämässä. nii-in.

Yhteistyössä