Olenko ihan pelkuri turhaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Ja Amsterdam on helppo. Koska jopa minä selvisin yksin siellä todella hyvin.
Esikoinen lähtee ekaa kertaa yksin reissuun ja lentää Amsterdamin kautta Mexico Cityyn. Sanoi, että ei häntä Amsterdamin kenttä huoleta, mutta jonkin verran Mexico City, koska sieltä hänen pitää vielä lentää jollain "sardiinipurkilla" Monterreyhin.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Kohta mun on ihan pakko lähteä, kun te ootte saanu kumottua mun epäilykseni. :D :flower:
Hyvin se matka menee. Varaudut vastaamaan mm sellaisiin kysymyksiin kuin missä aiot majailla oleskelusi aikana, oletko työ- vai lomamatkalla, kuinka kauan aiot viipyä maassa jne. Maahantulotarkastuksessa ne haluaa lähinnä tietää, miksi olet Jenkkeihin tullut ja milloin aiot lähteä sieltä pois.

Sit vielä yks ongelma: uskallanko mä päästää ton kuopuksen yksin miestenvessaan kentällä vai pitääkö se pakottaa naistenvessaan?

Te ootte ihania mä voisin kohta jo sanoa miehelle että kyllä me lähdetään.

Ei missään nimessä! Sä et voi tietää mitä siellä vessassa tapahtuu ja lentokentillä liikkuu kaikenlaisia hiippareita ja sieltä pääsee nopeasti ihan minne tahansa. Maailma ei ole lintukoto.

Kohta mun on ihan pakko lähteä, kun te ootte saanu kumottua mun epäilykseni. :D :flower:

Hyva! Ala liikaa jannita, tulet huomaamaan etta hyvin se menee ja seuraavalla kerralla viela varmemmin.

Kaikki harjoittelevat joskus ekaa kertaa kentilla. Sielta kylla loytyy aina niin paljon henkilokuntaa etta vievat sinut vaikka saatilla koneeseen.

Maalaisjarjella ja edes jonkinlaisella englannilla siella parjaa oikein hyvin.

no tottakai te lähette! :hug:

mieti: joulu jenkkilässä! joulun luvatussa maassa :xmas: :xmas: mie jouluhulluna oisin jo lentoja tilaamassa jos tarjoutuis tilaisuus. ah niitä ihania jouluvaloja ja sitä joulukrääsää ja... oi ei... :xmas: :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Ja Amsterdam on helppo. Koska jopa minä selvisin yksin siellä todella hyvin.
Esikoinen lähtee ekaa kertaa yksin reissuun ja lentää Amsterdamin kautta Mexico Cityyn. Sanoi, että ei häntä Amsterdamin kenttä huoleta, mutta jonkin verran Mexico City, koska sieltä hänen pitää vielä lentää jollain "sardiinipurkilla" Monterreyhin.

Mexico Cityssä ainakin aikoinaan oli tullilla mielenkiintoinen liikennevalosysteemi, painat nappia, ja jos tulee punainen kaikki tavarat tsekataan ja siihen menee aikaa.

Mexicossa puhutaan hyvin englantia, ja uskoisin, että tuokin menee ihan hyvin. Itsekin olen sieltä pari sisäistä lentoa lentänyt, yhden Oaxacaan ja toisen Cancuniin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

mieti: joulu jenkkilässä! joulun luvatussa maassa :xmas: :xmas: mie jouluhulluna oisin jo lentoja tilaamassa jos tarjoutuis tilaisuus. ah niitä ihania jouluvaloja ja sitä joulukrääsää ja... oi ei... :xmas: :xmas: :D

Ja miehen sikäläisen kollegan perhe... hyvin uskonnollinen sellainen (ja me kun ollaan skeptikkoja/ateisteja). Ei vaan mäkin oon tän kollegan tavannu ja hän on aivan ihana ihminen, tuskin vaimo ja lapset paljon pahempia olis. Ja sikäläinen jumalanpalvelus taitaa olla kokemus sinänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Ja miehen sikäläisen kollegan perhe... hyvin uskonnollinen sellainen (ja me kun ollaan skeptikkoja/ateisteja). Ei vaan mäkin oon tän kollegan tavannu ja hän on aivan ihana ihminen, tuskin vaimo ja lapset paljon pahempia olis. Ja sikäläinen jumalanpalvelus taitaa olla kokemus sinänsä.

no sitä suuremmalla syyllä lähette. ottakaa pienenä seikkailuna se :D

Yhteistyössä