A
apeana**
Vieras
Miesystäväni oli viikonloppureissussa miesporukalla ystävänsä luona... Kun tuli kotiin ja aloin laittamaan pyykkiä pesuun, boksereissa oli selviä spermaläikkiä. en voi mitään mutta sydämeni oikein muljahti. Ollaan nyt juteltu muutaman päivän, tapeltukkin kovasti ja kyllä hän hyvin uskottavasti minulle sanoo ettei todellakaan ole tehnyt mitään mitä minä en saisi tietää. Meillä on ihan hyvä suhde eikä seksinkään kanssa ole ongelmia... siis jotenkin kyllä uskonkin miestäni, mutta silti joku jäi nyt mietityttämään.
Onko kellään mitään järkevää sanottavaa
Tämä nyt raastaa kuitenkin, enkä saa ajatusta mielestäni millään, vaikka suhteemme onkin aina ollut hyvin luotettava, aina olemme pystyneet lähtemään reissuun molemmat ilman epäilystä ja avoimesti kertoneet kaiken omista menoista. Nytkin mieheni jopa sanoi että on juhlinut aivan liikaa ja rahaa mennyt ja morkkis siitä, ennen siis kun hermostui minulle kun olen jankannut tätä asiaa. no nyt sovittiin, mutta silti en saa ajatusta pois
Onko kellään mitään järkevää sanottavaa
Tämä nyt raastaa kuitenkin, enkä saa ajatusta mielestäni millään, vaikka suhteemme onkin aina ollut hyvin luotettava, aina olemme pystyneet lähtemään reissuun molemmat ilman epäilystä ja avoimesti kertoneet kaiken omista menoista. Nytkin mieheni jopa sanoi että on juhlinut aivan liikaa ja rahaa mennyt ja morkkis siitä, ennen siis kun hermostui minulle kun olen jankannut tätä asiaa. no nyt sovittiin, mutta silti en saa ajatusta pois