Olenko ihan vainoharhainen? onko kellään ajatusta tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apeana**
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apeana**

Vieras
Miesystäväni oli viikonloppureissussa miesporukalla ystävänsä luona... Kun tuli kotiin ja aloin laittamaan pyykkiä pesuun, boksereissa oli selviä spermaläikkiä. en voi mitään mutta sydämeni oikein muljahti. Ollaan nyt juteltu muutaman päivän, tapeltukkin kovasti ja kyllä hän hyvin uskottavasti minulle sanoo ettei todellakaan ole tehnyt mitään mitä minä en saisi tietää. Meillä on ihan hyvä suhde eikä seksinkään kanssa ole ongelmia... siis jotenkin kyllä uskonkin miestäni, mutta silti joku jäi nyt mietityttämään.

Onko kellään mitään järkevää sanottavaa :)

Tämä nyt raastaa kuitenkin, enkä saa ajatusta mielestäni millään, vaikka suhteemme onkin aina ollut hyvin luotettava, aina olemme pystyneet lähtemään reissuun molemmat ilman epäilystä ja avoimesti kertoneet kaiken omista menoista. Nytkin mieheni jopa sanoi että on juhlinut aivan liikaa ja rahaa mennyt ja morkkis siitä, ennen siis kun hermostui minulle kun olen jankannut tätä asiaa. no nyt sovittiin, mutta silti en saa ajatusta pois

Alkuperäinen kirjoittaja apeana**:
Miesystäväni oli viikonloppureissussa miesporukalla ystävänsä luona... Kun tuli kotiin ja aloin laittamaan pyykkiä pesuun, boksereissa oli selviä spermaläikkiä. en voi mitään mutta sydämeni oikein muljahti. Ollaan nyt juteltu muutaman päivän, tapeltukkin kovasti ja kyllä hän hyvin uskottavasti minulle sanoo ettei todellakaan ole tehnyt mitään mitä minä en saisi tietää. Meillä on ihan hyvä suhde eikä seksinkään kanssa ole ongelmia... siis jotenkin kyllä uskonkin miestäni, mutta silti joku jäi nyt mietityttämään.

Tämä nyt raastaa kuitenkin, enkä saa ajatusta mielestäni millään, vaikka suhteemme onkin aina ollut hyvin luotettava, aina olemme pystyneet lähtemään reissuun molemmat ilman epäilystä ja avoimesti kertoneet kaiken omista menoista. Nytkin mieheni jopa sanoi että on juhlinut aivan liikaa ja rahaa mennyt ja morkkis siitä, ennen siis kun hermostui minulle kun olen jankannut tätä asiaa. no nyt sovittiin, mutta silti en saa ajatusta pois

Mua jäi mietityttämään, että millainen on ihan hyvä suhde, jossa seksinkään kanssa ei ole ongelmia?

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:

Mua jäi mietityttämään, että millainen on ihan hyvä suhde, jossa seksinkään kanssa ei ole ongelmia?

no en tietenkään tarkoita että meillä olisi jotenkin huippu ja paras suhde, mutta siis sellainen että ollaan oltu nelisen vuotta yhdessä ja oma seksielämämme on ihan kunnossa ja sitä on, eli ehkä siis se oli tarkoituksena sanoa että kyllä hän kotonakin saa, ettei ainakaan sen takia tarvi vieraissa käydä. ja tasapainoisessa suhteessa koen sillai hänen kanssaan olevani

ehkä päällimmäisenä on vaan mielessä että olenko nyt ihan hullu, en ole aiemmin ollut koskaan tällaisessa tilanteessa suhteemme osalta ja tämä tuntuu jotenkin epätodelliselta. Minulla on takana liki kymmenen vuoden suhde ja siinä ei ollut epäilystäkään että silloinen mieheni eli lapseni isä petti minua useinkin, oli vaan ajan kysymys koska lähdin siitä suhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:

no en tietenkään tarkoita että meillä olisi jotenkin huippu ja paras suhde, mutta siis sellainen että ollaan oltu nelisen vuotta yhdessä ja oma seksielämämme on ihan kunnossa ja sitä on, eli ehkä siis se oli tarkoituksena sanoa että kyllä hän kotonakin saa, ettei ainakaan sen takia tarvi vieraissa käydä. ja tasapainoisessa suhteessa koen sillai hänen kanssaan olevani

ehkä päällimmäisenä on vaan mielessä että olenko nyt ihan hullu, en ole aiemmin ollut koskaan tällaisessa tilanteessa suhteemme osalta ja tämä tuntuu jotenkin epätodelliselta. Minulla on takana liki kymmenen vuoden suhde ja siinä ei ollut epäilystäkään että silloinen mieheni eli lapseni isä petti minua useinkin, oli vaan ajan kysymys koska lähdin siitä suhteesta.

Pesitkö ne kalsarit jo? Jos niin on, et enää voi viedä niitä dna-testiin, joten, kunnes toisin todistetaan, suosittelen luottamaan miehesi sanaan. Jos et voi siihen luottaa, hommaa uusi mies. Jos et siihenkään kykene luottamaan, hommaa kallonkutistaja äläkä pilaa enää yhdenkään miehen elämää.

Nuuhkaisitko niitä myös, vai miksi moinen haloo jostain spermaläikästä? Ja ikäsi on mikä? Jotenkin naurettavalta vain kuulostaa..

No kyllähän mieheltä voi tulla yöllä vaikka siemensyöksy jos näkee märkiä unia. Ei se tarkoita heti että oli pettänyt jos kalsareista löytyy jotain muuta kuin jarrujälkiä.

Itse en ainakaan oman poikaystävän kalsareita tutki koskaan sen tarkemmin edes pesuun laittaessa, koska ei todellakaan kiinnosta, että mitä lättejä niissä on.

Voi sua, ensin joudut miettimään kauheita asioita kotona ja sitten vielä nää s-tanan noita-akat hyökkää täällä kimppuun! On näköjään näitten nykynaisten mielestä niin että suhteessa pitää elää laput silmillä ja sokeasti luottaen. Jos jotain epäilet niin olet läpimätä paska ja idiootti ja syyllistyt vielä kaikenmaailman yksityisyyden suojien rikkomiseenkin !!!
Kyllä minäkin miettisin jos löytäisin spermatahroja kalsareista, varsinkin jos niitä yleensä siellä ei ole...
Mutta ehkä kannattaa seurata tilannetta, tuleeko jatkossakin ihme menoja sinne ja tänne ja muuta outoa. Ja yrittää luottaa, kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Old fashioned:
Voi sua, ensin joudut miettimään kauheita asioita kotona ja sitten vielä nää s-tanan noita-akat hyökkää täällä kimppuun! On näköjään näitten nykynaisten mielestä niin että suhteessa pitää elää laput silmillä ja sokeasti luottaen. Jos jotain epäilet niin olet läpimätä paska ja idiootti ja syyllistyt vielä kaikenmaailman yksityisyyden suojien rikkomiseenkin !!!
Kyllä minäkin miettisin jos löytäisin spermatahroja kalsareista, varsinkin jos niitä yleensä siellä ei ole...
Mutta ehkä kannattaa seurata tilannetta, tuleeko jatkossakin ihme menoja sinne ja tänne ja muuta outoa. Ja yrittää luottaa, kuitenkin.
Yhdyn saatanan noita-akkoihin! Jos et pysty luottamaan, jätä mies. Näin nämä saatanan noita-akat ehdottivat täällä.

Joo no kiitos kaikille vastauksesta.. kyllä mulla ikää riittää luultavasti enemmän kuin joillakin muilla täällä. Mutta siksihän tänne kirjoitinkin koska tunnen itsekkin itseni hölmöksi. Tosiasia on ettei minun tarvinut tonkia mitään kun asumme samassa taloudessa mieheni kanssa ja pesen pyykkimme..ei sellaista oikein voinut olla huomaamatta. Toisaalta olen samaa mieltä kanssanne että itseäni kiusaan tällaisella. Mutta olen vain ihminen ja en voi mitään että asia on mielessä

Kiitos old fashioned kannustavasta vastauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap*:
Joo no kiitos kaikille vastauksesta.. kyllä mulla ikää riittää luultavasti enemmän kuin joillakin muilla täällä. Mutta siksihän tänne kirjoitinkin koska tunnen itsekkin itseni hölmöksi. Tosiasia on ettei minun tarvinut tonkia mitään kun asumme samassa taloudessa mieheni kanssa ja pesen pyykkimme..ei sellaista oikein voinut olla huomaamatta. Toisaalta olen samaa mieltä kanssanne että itseäni kiusaan tällaisella. Mutta olen vain ihminen ja en voi mitään että asia on mielessä

Jos miehellä olisi salattavaa, niin tuskin hän toisi spermaisia kalsareita pestäväksesi ennenkuin olisi itse niitä putsannut. Vainoharhaiselta tuo kuulostaa. ja minäkin fanitan tässä asiassa noitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja upscale:
Alkuperäinen kirjoittaja ap*:

Jos miehellä olisi salattavaa, niin tuskin hän toisi spermaisia kalsareita pestäväksesi ennenkuin olisi itse niitä putsannut. Vainoharhaiselta tuo kuulostaa. ja minäkin fanitan tässä asiassa noitaa.

jos olisin ulkopuolinen ja osaisin ajatella järkevästi..itsekkin fanittaisin noitaa :)

Kyllä alkaa itsestäkin nyt tuntua että olen mää pölijä, mutta vielä en ole saanut kokonaan päästä pois sitä ajatusta että vai olenko sittenkään

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa-:
Jos miehesi olisi sinua pettänyt, tuskin olisi päästänyt spermoja omiin kalsareihinsa, vaan jonnekin ihan muualle. Case is closed.
Pliiiiiisssss - älä yritä enklantia. Case closed.

En fanita noitaa mutta komppaan kyllä Boscoa ja hohhijaa-ta. Mullekin ensimmäiseksi tuli mieleen että jos sitä spekkeä omiin housuihin on osunut niin melko varmasti on yksin touhunut.

Mun mies kyllä jäi kiinni, kun oli spermaa valunut alkkareihin -ne on niitä touhutippoja, jotka tulee kiihottuessa, eli heti ei ollut pöksyjä pois. Ja ihme ja kumma sitä löytyi vähän sieltä ja täältä päällishousuistakin, autossa kun oli tuhrattu... Myönsi heti, kun asiaa kysyin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa-a:
Mun mies kyllä jäi kiinni, kun oli spermaa valunut alkkareihin -ne on niitä touhutippoja, jotka tulee kiihottuessa, eli heti ei ollut pöksyjä pois. Ja ihme ja kumma sitä löytyi vähän sieltä ja täältä päällishousuistakin, autossa kun oli tuhrattu... Myönsi heti, kun asiaa kysyin.

Niin kyllä mää myös luulen et joskus asialla on tällainenkin puoli...muuten en koko asiaa ajattelisi. Ja johonkin muuhun vastaukseen kommentoin et sepäs se kun en ole mielestäni pihtari vaan jopa se halukkaampi puoli.

Ja joo kyllähän se niin on et voi runkatakkin. ei sitä spermaa kuitenkaan ihan koko satsia ollut vaan iso läikkä ulkopuolella ja vähän pienenmpiä viiruja muualla.

Toivon olevani tyhmä idiootti jonka epäilyt on tosiaankin ihan tuulesta temmattuja

kuules miehet on sikoja..et sä mikää vainoharhainen oo, mut ne antaa naisten uskoa niin ja nauravat pilkallisesti. sitten ovat mielissään sisältäpäin kun meni taas ja taas läpi ja ei muuta ku uudelleen. luultavasti pannut jotain jossain vessassa bokserit puolessa välissä.

toinen versio asiaan et on runkannu... mut missä on sit loput spermat, voihan toki olla siel miehen kourassa, mikä kyllä myös on hyvä teoria kuvailemaasi. mut mietihän sitä.

sen vaan sanon et me naiset ollaan hölmöjä..mutta miehet on niin sikoja et tekee meistä sellaisia

No munkin ex-poikaystävä joskus vuosia sitten tuli joltain retkeltään jotenkin omituisen oloisena ja koski ihan erilailla ja syykin sitten selvisi, kun sattumoisin muista syistä kävin papa-kokeessa ja todettiinkin klamydia aktiivisena (itäsaika juuri sen kaksi viikkoa kuten tästä miehen reissusta...) Eikä mies mitään myöntänyt. Ihan itsestään oli muka vanha klamydia aktivoitunut ;)

Ja jos on yhdet spermat housuissa, ei se sitä tarkoita etteikö spermaa olisi ehtinyt kylvää johonkin muuallekin... Miten mies selitti tuon sperman?

Jos susta oikeasti tuntuu, että miehesi käytöksessä on jotain outoa tai salaa jotain niin kannattaa luottaa siihen tunteeseen. Miehen on muuten niin helppo kääntää tämä asia nimenomaan sun harteille, että olet vainoharhainen. No, toivottavasti oletkin, ei ole kivaa tulla petetyksi varsinkaan jos miehellä ei ole munaa myöntää sitä.

Kaikkea te kyylättekin. Enpä kyllä ole koskaan miehen alushousuja syynännyt, vaikka niitä pesenkin. Nuuhkitteko ne myös? Mitä ajatuksia pierutahrat teissä herättää? Varmaan jotain homostelujuttuja, koska eihän kakkatahroja muuten voi housuissa olla.

No lähinnä minua ainakin naisena mietityttäisi millainen on ollut pano jossa ei housuja edes oteta pois. Kiihottava tilanne poikaporukalla vai jokin yksittäinen meno vaikka autoilu jonkun friidun kanssa ??Tottakai mies sanoojälkeenpäin menipä rahaa koska sinut saa hiljaiseksi sillä.Minä ainakin kysyisin että jos tulen kotiin pöksyt märkinä mitä luulet minun olleen tekemässä ??

Yhteistyössä