S
sekoko?
Vieras
outo fiilis. ollaan seurusteltu ukon kans 4vuotta ja pari vuotta sitten sairastu kait masennukseen rupes juomaan ja olee pois himasta kun oli juomassa ei siis tullu kotiin baari illan jälkeen eikä seuraavana päivänä. se sit loppu kun muutettiin vuoshan sitä kesti. ja sanoin silloin kun muutettiin tähän uuteen kotiin että kerta kun on nyt pois kotoa niin että ei ilmota niin saa jäädä sille tielle. nyt jos on käynny ulkona on tullu kotiin nätisti ennen pilkkua. ja ei siis enää ees käy baareissa jos käy ulkona niin istuu jonkun ystävänsä luona. joka tapuksessa eilen illalla oli sitten yhden sen työkaverin polttarit ja se meni sinne vasta illalla joskus seiskan aikaa ja sano vielä lähtiessään että ei ole menossa baariin kun ei oo ees rahaa. yöllä sitten kahden aikaa laitan viestii sille että menööks vielä pitkään ennen kun kotiutuu? vastas että on baaris kun porukka oli pyytäny ja ym. ite siinä mietin että jos mä olen ollu kaverin tykönä ja on sitten pyydetty että lähde baariin niin oon eka kyl soittanu ukolle ja kysynny että saanko mennä ja jos on ees kuulostanu siltä että ei nyt vaik on sitten kuitenkin sanonu että mee vaan. niin on silti tullu kotiin. joka tapuksessa laitoin sit viestii sille takas että: just. ihmettelen vaan miks et ole voinnu ilmottaa että oot menos baariin?niinhän minäkin teen." laitto vaan viestii takas että: hän kun lähtee ulos tarkoituksen kanssa. ja minä lähden tekosyiden kanssa ja meikkaan ja laitan parempaa päälle??(mitäköhän tuokin tarkoittaa) ja sit kun olen kuullema kyselly outoja kysymyksii esim: mitä aikaa kaipaa? mikä on ollu paras ikä tähän mennessä? ja ite oon sit vastaillu näihin että silloin kun asu kotona ja oli 14v ei tarvinnu kantaa vastuuta mistään... niin laitto vielä että sitä huolestuttaa nää mun keskustelut..
no joka tapuksessa kiva kun jaksoit ehkä lukee koko jutun ja kysymys kuuluu miks en ole enää tai siis aamulla kun heräsin niin vihanen sille ennen olin joka kerta ihan kilareissa ja äksy niin ukolle kun lapselle kuin itelleni. nyt on vaan hällävälii olo.. ei siis mitään.. oonko jo kyllästyny elämääni vai mikä tän tunne tilan aiheuttaa??
no joka tapuksessa kiva kun jaksoit ehkä lukee koko jutun ja kysymys kuuluu miks en ole enää tai siis aamulla kun heräsin niin vihanen sille ennen olin joka kerta ihan kilareissa ja äksy niin ukolle kun lapselle kuin itelleni. nyt on vaan hällävälii olo.. ei siis mitään.. oonko jo kyllästyny elämääni vai mikä tän tunne tilan aiheuttaa??