Olenko kaamea mutsi, jos en osta lintsirannekkeita luokkaretkeläisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
mä en valitettavasti jaksanu lukea kaikkia sivuja. mutta... olen tyrmistynyt ap:n kohtelusta ja muiden vastauksista :O rannekkeet millä hinnalla hyvänsä. herrajumala, kolmen tunnin reissulle josta osta menee jonotteluun, osa paikalle saapumiseen ja takaisin lähtöön. ei tulisi kuuloonkaan! lastenkin on opittava, että kaikkea ei saa. eikä kaikkea mitä kaverit saa aina edes tarvitse.

onko tällä palstalla kaikki joko kultalusikka perseessä syntyneitä tai köyhän lapsuuden traumoittamia, että laittavat prioriteetit ihan sekaisin "kun lapsen pitää saada ranneke huvipuistossa"?

En ostaisi kanssa kun tiedossa on reissu.
juttelisin lasten kanssa asiasta ja sanoisin että pääsette sitten koko päiväksi.
se ei koko maailmaa kaada kun asiasta puhutaan.
Teidän mielestä on ok maksaa tuollaisia esim ja sitten syödä lasten kanssa makaroonia ja puuroa rahattomana?

Edelleen on pakko vaan ihmetellä tuon opettajan/luokanvalvojan työmoraalia. Jos itse olisin hänen asemassaan, niin se menisi niin, että joko kaikki pääsee tai kukaan ei pääse. Varmaan koulu on infonnut tästä reissusta perheitä jo hyvissä ajoin, että olisi voinut varautua, mutta sen varaan en todellakaan pidä laskea, että perheissä näin menetellään. Ainoa oikea vaihtoehto on kerätä ne rahat niin, että lapset eivät itse maksa laitehintoja vaan ne maksetaan kaikille automatic. Ja jätetään ne kauppakeskusreissut veks lasten ohjelmasta, ne opettajat ja valvojat pääsevät kauppaan muutenkin. Lasten reissulla lasten ehdoilla. Nyt kuulostaa vaan siltä, että opettaja käyttää luokkaretkeen saadut avustukset ja kerätyt rahat omaan shoppailureissuunsa.

Hyvä, että pojat saivat rannekerahat (todellakin, Keittis, kyllä tuli mullekin tippa linssiin!) mutta anna silti palautetta koululle, että jatkossa tämmöinen tyyli ei tule vetelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Edelleen on pakko vaan ihmetellä tuon opettajan/luokanvalvojan työmoraalia. Jos itse olisin hänen asemassaan, niin se menisi niin, että joko kaikki pääsee tai kukaan ei pääse. Varmaan koulu on infonnut tästä reissusta perheitä jo hyvissä ajoin, että olisi voinut varautua, mutta sen varaan en todellakaan pidä laskea, että perheissä näin menetellään. Ainoa oikea vaihtoehto on kerätä ne rahat niin, että lapset eivät itse maksa laitehintoja vaan ne maksetaan kaikille automatic. Ja jätetään ne kauppakeskusreissut veks lasten ohjelmasta, ne opettajat ja valvojat pääsevät kauppaan muutenkin. Lasten reissulla lasten ehdoilla. Nyt kuulostaa vaan siltä, että opettaja käyttää luokkaretkeen saadut avustukset ja kerätyt rahat omaan shoppailureissuunsa.

Hyvä, että pojat saivat rannekerahat (todellakin, Keittis, kyllä tuli mullekin tippa linssiin!) mutta anna silti palautetta koululle, että jatkossa tämmöinen tyyli ei tule vetelemään.

kaikkihan päääsee lintsile, siitä ei ollut kysymys. vaan sitä että vahnhmmilla ei olut varaa anta rannekeita

Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:
kyllä sen 64 euroa tinkii vaikka ruuasta ja tietokoneen korjaus voi odottaa tai se telkkarin korjaus. nehän olis voinut välttää kun olis ottanut töpselit pois ukkosen ajaksi. itse en raskisi omiani laittaa luokkaretkelle katsomaan kun muut huvittelee

Ja mä taas oon sitä mieltä, että ruoka laitetaan pöytään ensin, sen jälkeen huvitellaan jos on varaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
kaikkihan päääsee lintsile, siitä ei ollut kysymys. vaan sitä että vahnhmmilla ei olut varaa anta rannekeita

Älä viitsi jauhaa suoraa sontaa. Siellä lintsillä ei tee yhtään mitään jos ei pääse laitteisiin. Se on vähänniinkuin huvipuiston idea. Tämä pitäisi vähän hitaammankin oivaltaa. Sekä luokkaretkeä suunnittelevan opettajan. Jonka ammattitaitoa siis tässä raskaalla kädellä kyseenalaistan.

Yhteistyössä