OLENKÒ KATEELLINEN? KATKERA? MIKÄ AVUKSI?????? APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kinnike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kinnike

Vieras
Muutama vuosi sitten seurustelin itseäni vanhemman miehen kanssa, hänellä oli kaksi poikaa entisistä suhteista ja joka toinen viikonloppu nämä oli poikaystäväni luona hoidossa.

Itse bailasin kavereiden kanssa tikkurilassa ku poikaystäväni vietti koti iltaa lastensa kanssa, eräs todella hyvä ystäväni valehteli minusta miehelle kaikenlaista että olin pettänyt häntä baarissa mikä ei pidä paikkaansa. Olimme seurustelleet kuitenkin niin vähän aikaa että mies ei uskonut minua vaan sanoi että pitää hakea vaatteeni ym pois ja jättää avain hänelle, ei mennyt kauaakaan ku kuulin että tämä hyvä ystäväni seurustelee tämän miehen kanssa. Olin ihan ymmälläni että ei voi kaveri tehdä noin!? Ja ties kuinka kauan oli pelehtinyt hänen kanssaan. "kaverini" muutti tämän miehen luokse asumaan pihlajanmäkeen ja leikki puol äitiä tämän lapsille, ja ikää tytöllä oli 18w! Ei mennyt kauaakaan kun kuulin hänen odottavansa lasta tälle miehelle..

En voinut uskoa että kaveri oikeesti tekee noin ja vie miehen nenän edestä. Tunnen sen verran hyvin tämän miehen että ei jaksa olla suhteessa kauaa pettää ym. Yksi ilta soitti minulle kun oli ollut kaverinsa luona ja pyysi että tavattaisii, halusin tietenkin tavata koska oli niin paljon kysyttävää, mies sanoi ikävöivänsä minua välillä ja plaa plaa. siitä sitten meille kehittyi jonkinlainen suhde ja ajattelin jo mielessäni että kyllä minä saan hänet takaisin, tulin raskaaksi myös ja mies rukoili polvillaan että tekisin abortin, ja sanoi ottavansa minut takaisin kunhan vain tyttöystävänsä on synnyttänyt ym. uskoin ja tein abortin..

Miehestä ei kuulunut moneen kuukauteen mitää ja kuulin että he olivat muuttaneet vuosaareen ja kun heidän poikansa oli vuoden verran, oisko ollut joulun aikoihin niin mies soitti mulle ja halusi tavata ja taas suostuin ja meillä olikin myöhemmin pelkkä seksi suhde ja tiesin hänellä olevan muitakin suhteita. Nyt tämä "kaverini" on jokunen 22 vuotias ja mies 29w ja kuulin hiljaittain että he menevät naimisiin ensi kesänä ja siltikin mies soittelee mulle vieläkin ja pyytää että näkisin häntä..

Viimeksi kuulin miehestä kun hän oli yksinään ähtärissä mökillä ja sanoi että tulee hyviä muistoja mieleen meidän ajan suhteista ja on ikävä plaa plaa.

Nyt aijon antaa koko ukon olla ihan omissa oloissaan ja sen akka on ansainnu kyllä tollasen paskan ukon ittellensä. Toivottavasti joskus tyttö näkee minkälainen se mies oikeesti on, voin kuvitella jo niiden arkea että mies on sielä sun täälä ja akka kattoo poikaa kotona koko aika. Toivotan heille oikeen hyvää elämää !!!! mitä mieltä te olette? Kuka tässä on tehnyt pahasti ja kenelle? Abortti on vieläkin kauhea asia minulle.

Tässä on nyt moni ihminen tehnyt pahasti ja monelle. Pahiten mies, joka lentää kukasta kukkaan eikä edes ehkäisystä huolehdi, ei piittaa tulevasta morsiamestaan mutta ei sinustakaan kun ei kuitenkaan palaa oikeasti ja pysyvästi kanssasi yhteen. Kaverisikin käytös on ollut huonoa, tosin hän ilmeisesti on tosissaan tykästynyt tähän mieheen kun on tämän kanssa vielä 4 vuoden kuluttuakin vaikka miehen käytös on mitä on. Itsekin teit hyvin pahasti syntymätöntä lastasi kohtaan - anteeksi että sanon näin suoraan, mutta sitä mieltä olen. Itsellesi kävi kuitenkin sikäli hyvin, että sinä et ole nyt se joka on joutumassa naimisiin tämän pettäjämiehen kanssa vaan pääsit hänestä eroon.

Nyt vaan aikuista suhdetta etsimään! Ja ehkä voisit harkita keskusteluapua (terapiaa) itsellesi jossa saisit työstettyä elämäsi kipupisteitä? Terapiaan hakeutuminen ei tarkoita että olisit joku hullu vaan saisit purettua ystävän ja seurustelukumppanin petosten aiheuttamaa tuskaa sekä lapsen menettämisen tuskaa, ja olisit valmiimpi aloittamaan elämän puhtaalta pöydältä ilman että enää lankeat tämän petturin kanssa suhteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
joka yökö se pitää samaa kysellä :o

Mä heti ajattelinkin että provo on oltava. Etenkin toi Pihlajamäkien ja Ähtäreiden luettelu soitti heti kelloja, kuulosti jotenkin irralliselta ja tarpeettomalta itse tarinan kannalta = epäuskottavaa. Surullista tietenkin JOS on tositarina, ja vielä pitää olla joka ilta sitä purkamassa (ehkä sitten sitä ammattiapua oliskin syytä hakea).

"kaverit" tekee vaikka mitä. Minua syytetään paskan puhumisesta, ja monet itkut olen itkenyt kun en todellakaan ole edes ajatellut mm. että eräiden ystävien pitäisi erota tai joku porukasta käyttäisi huumeita. Tuntuu että on 20 vs 3.. Ja lisää paskaa vaan kaadetaan niskaan, mitä "minä olen taas sanonut" ja sitten arvotellaan oikein facebookin etusivulla kuinka se akka alkaa nyppimään. JA KUN MINÄ EN OLE TEHNYT MITÄÄN. :,( Varmaan saan köniin jos jossain näkeevät. :(

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Eikö ihmisillä oikeesti ole mitään sympatiaa??

Varmasti on. Olen pahoillani että olet joutunut juorujen kohteeksi. Toivon että pystyt jotenkin niitä kumoamaan.

Tossa ap:n tarinassa tosin mun mielestäni eniten pahis oli se mies, enemmän kuin ap:n kaveri. Mutta kyllä monet "kaveritkin" osaavat tehdä pahoja asioita. Mustamaalaaminen ja leimaaminen ovat niistä salakavalimpia, ja pysyvimpiä - toisen ihmisen maineen pilaantuminen voi olla lopullista, koko elämän kestävää.

Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:
Eikö ihmisillä oikeesti ole mitään sympatiaa??

Varmasti on. Olen pahoillani että olet joutunut juorujen kohteeksi. Toivon että pystyt jotenkin niitä kumoamaan.

Tossa ap:n tarinassa tosin mun mielestäni eniten pahis oli se mies, enemmän kuin ap:n kaveri. Mutta kyllä monet "kaveritkin" osaavat tehdä pahoja asioita. Mustamaalaaminen ja leimaaminen ovat niistä salakavalimpia, ja pysyvimpiä - toisen ihmisen maineen pilaantuminen voi olla lopullista, koko elämän kestävää.

Näin on.
En pysty, noita asioita on pyöritelyt ja pyöritelyt ja sain pari erittäin rankkaa tekstiä ja haistattelut monien nimmarein. Voimaton olo, ja mun maine on mennyt. "kaverit" eivät muistakaan olemustani, joista päällimäisin on juurikin empatia. :( Ja minua yritetään vieläpä mustamaalata miehelleni, sillä hänelle tuli minusta syyttelypuhelu, jonka mies ojensi minulle. Sentään minulla on oma henkivartija. :heart:

Tiedän sinäänsä ap miltä susta tuntuu, muutama vuosi sitten kihlattuni petti minua siskoni kanssa.!? Mitä te olisitte tehneet? Antanut anteeksi? Kostanut? Jättänyt? Olen vieläkin miehen kanssa yhdessä mutta vieläkin se kaivertaa mieltäni ja paljon.. sillon kun sain tietää totuuden olin niin rikki että ei ollut mitään elämän halua enää.. nyt meillä kuitenkin aloitettu puhtaalta pöydältä ja on puolivuotias lapsikin, mutta iltaisin välillä mietin että olisiko pitänyt jättää, eikö hän rakastanut minua? mitä tein väärin ym ym. ja haluaisin siitä tunteesta ja kaikista kysymyksistä eroon. Mikä avuksi? En kehtaa mennä puhumaan "ammattilaisille" koska en kehtaa myöntää että minut on petetty.

...ainakin vielä, eiköhän ne yritä viedä senkin :(

Jaksamisia, tiedän ton homman itselleni kävi samoin aikoinaan. aikana ne unohtuu usko pois. voimia ja jaksamisia, älä menetä yö uniasi tollasten paskojen takia. tiedät itse oikean ja väärän, älä kajoo niiden puheille.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Jaksamisia, tiedän ton homman itselleni kävi samoin aikoinaan. aikana ne unohtuu usko pois. voimia ja jaksamisia, älä menetä yö uniasi tollasten paskojen takia. tiedät itse oikean ja väärän, älä kajoo niiden puheille.

Ja jotkut kun luulee mua sellases mitä toiset väittää. Ja ne toiset tekee varmasti koston kun jotkut teinit konsanaan. Hitto kun eivät elämäämme kajoaisi, varsinkaan mieheeni. :( Ja yöunet meni jo, kun tuolla on vaan lisää että "joku raja" jne. :( Mieli tekis lähteä koko fb:sta.

Ja jotkut kun luulee mua sellases mitä toiset väittää. Ja ne toiset tekee varmasti koston kun jotkut teinit konsanaan. Hitto kun eivät elämäämme kajoaisi, varsinkaan mieheeni. :( Ja yöunet meni jo, kun tuolla on vaan lisää että "joku raja" jne. :( Mieli tekis lähteä koko fb:sta.

haluutko kertoa koko stoorin? olisin kiinnostunut tietämään..?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

haluutko kertoa koko stoorin? olisin kiinnostunut tietämään..?

Jaa mikäs siinä niin kiinnostaa? Toivottavasti on asianomainen paikalla ja välittää viestiä perille että on helvetin paha olla kun mua syyllistetään asioiden puhumisesta joita todellakaan ei ole mielessä käynytkään. He eivät näköjään pienessä nupissaan tajua sitä, että jos jollakulla on oikeesti paha olla ja antaa vastarintaa ettei ole tehnyt mitään jne. niin ei voi uskoa, ei ole pokkaa edes kuunnella kun omat kuulopuheet on teitenkin totta.

Ja kyllä, voin nyt sanoa suoriltaan ketkä on kunnon kusipäitä. En aristaisi kertoa tätä asiaa päin naamaa, joten miksi kiistäisin asiat joita "olen puhunut" Typerää porukkaa, ja joku ihme lapsellinen tarve mustamaalata jopa omalle miehelle minua.

Toivottavasti nämä puheeni (jotka todella on minun suusta tällä kertaa) menee perille ja putsaa maineen. Kun ei huvittas itkeä tollasten idioottien tekosille enää yhtään.

kiinnostaa vaan koska itselläni oli noin vuosi sitten kauhea soppa kaikkien kavereideni kanssa, koulussa juoruttiin pahaa musta että olisin jauhanut ja tehnyt kaiken näköstä, mutta mitään en oikeasti ollut tehnyt ! koulussa ei ollut ketään kaveria kun kaikki oli kääntynyt vastaan, en mennyt kouluun ja koulun ulkopuolellakin kaikki kaverit kääntyivät mua vastaan ja oli aika paska olo. itkin itteni uneen, ei ollut enään ketään. kaikki 50kaveria samaan aikaa heitti paskaa niskaa on siinä aika kurja olo ja kun koitti selittääkin että en ole sanonut, tehnyt oikeesti mitään, nii nyrkki siinä silmään tuli. oli kauheaa aikaa.. en tarkoittanut millään pahalla kun utelin mutta todellakin tiedän ton tunteen. onneksi sulla on mies ketä kuuntelee ja on sun tukena, mutta mulla ei ollut ketään kun kaikki kääntyi samaan aikaa vastaa.

Anteeksi ap kun tilitän ketjussasi, täällä on muuten aika hiljaista ..
ja b) tää sun alotus on ollut kuulema täällä aiemmin
ja c) kyllä tämä hieman aiheeseen liittyy..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kiinnostaa vaan koska itselläni oli noin vuosi sitten kauhea soppa kaikkien kavereideni kanssa, koulussa juoruttiin pahaa musta että olisin jauhanut ja tehnyt kaiken näköstä, mutta mitään en oikeasti ollut tehnyt ! koulussa ei ollut ketään kaveria kun kaikki oli kääntynyt vastaan, en mennyt kouluun ja koulun ulkopuolellakin kaikki kaverit kääntyivät mua vastaan ja oli aika paska olo. itkin itteni uneen, ei ollut enään ketään. kaikki 50kaveria samaan aikaa heitti paskaa niskaa on siinä aika kurja olo ja kun koitti selittääkin että en ole sanonut, tehnyt oikeesti mitään, nii nyrkki siinä silmään tuli. oli kauheaa aikaa.. en tarkoittanut millään pahalla kun utelin mutta todellakin tiedän ton tunteen. onneksi sulla on mies ketä kuuntelee ja on sun tukena, mutta mulla ei ollut ketään kun kaikki kääntyi samaan aikaa vastaa.

Aa, tietenkin voin puhua asiasta. Tuo sinun tarina kuulostaa ihan yläaste meinigiltä. Minä olin koko peruskouluajan kiusattuna, ja eräs vammaispoika kävi hakkaamassa minua (hänen mukaan se oli seksuaalista mielihyvää antaa muijalle nyrkkiä silmään, hyppi minun selän päällä myös) opet eie tehny mitään ja minua sanottiin nynnyksi yms kun en tehnyt vastarintaa 80 kiloiselle pojalle kun itse olin ruipelo/että pelkäsin tuota poikaa noiden tekojen jälkeen. Ei ollut helppoa. Muutin kaupunkiin niin pieni on maailma näköjään, tulee monesti kirottua näitä piirejä kun kaikki tuntee toisensa. Onko tämä oikea paikka jutella vai pitäisikö tehdä oma ketju tms..? :)

Mä oon kattellu tätä maailmaa jonkun aikaa vähän karummasta kuvakulmasta ja tää tarina voi olla niin totta kuin mikään. Ja Tarkat paikat, etenkin tuo ähtäri on selkeä viesti tarinan henkilöille, ettei tarvitse kasvotusten kertoa. Jos analysoidaan tarinaa, kaikki on tehny väärin ja toivottavasti joku ees välittää niistä lapsista.

mut ehkä nää asiat kuitenkin ois ihmisten välisiä, kun ei muut oikeen voi tehdä mitään. Jokainen lukee kuitenkin, et tarinan lössillä ei oo kaikki muumit laaksossa.

Yhteistyössä