olenko kirottu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "teletappi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"teletappi"

Vieras
ystävät järjestelmällisesti hylkäävät minut!

löysin facebookista uudelleen vanhoja kavereitani joihin en ole yhteyttä vuosiin pitänyt. Eräs heistä aloitti kirjoittelun kanssani, meilattiin pari kertaa, mutta yhtäkkiä ei vastannut enää mitään..ei ole kuulunut kuukausiin..Toinen kaveri kirjoitteli ja sanoi et olisi "TOSI ihana nähdä! " no , ilmoitin sit, että nyt oltas tulossa sinnepäin , nähtäiskö? viestit hältä loppui ku seinään , eikä vastausta kuulunut koskaan,,näköjään jänisti..

Kolmas hyvä kaverini jonka kanssa ollaan tunnettu kohta 15 vuotta ei enää vastaa kun olen yrittänyt soittaa..

ja neljäs ei enää vastaa kun kysyn mitä kuuluu, vaikka hän just itse kysyi multa kuulumisia ja selostin hälle elämääni..hän asuu ulkomailla ja sanoi tulevansa jouluna suomeen ja soittelee sit minä päivänä nähtäis..no kyselin sit jouluna onko suomessa, et nähtäskö. hän sanoi, et ei ole täällä..kuitenkin sit facebookiin laittoi kuvia jossa halailee toisen kaverinsa kanssa jouluna ja suomessa lumien keskellä. eli valehteli mulle..

häh..olenko jotenkin kirottu kun kaikki ystävät hylkää? en ole mikään hullu heille, vaan normaali kiva tavalllinen ja ystävällinen ihminen!!
ja pari muutakin kamua tehny saman mut ei jaksa enää selostaa..

Yhteistyössä