Olenko kovin lihava tai ennemminkin ylipainoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttävät kilot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyttävät kilot

Vieras
Olen 173cm pitkä ja painan 63kg.Olen vaatteet päällä hoikan oloinen mutta alastomana huomaa että kiloja kertynyt vääriin paikkoihin;reidet ja vatsa. Yritän laihduttaa,mutta kun ei pääse liikuntaa säännöllisesti harrastamaan on hankalaa.Nyt tukeudun nutrilet-kuuriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttävät kilot:
Olen 173cm pitkä ja painan 63kg.Olen vaatteet päällä hoikan oloinen mutta alastomana huomaa että kiloja kertynyt vääriin paikkoihin;reidet ja vatsa. Yritän laihduttaa,mutta kun ei pääse liikuntaa säännöllisesti harrastamaan on hankalaa.Nyt tukeudun nutrilet-kuuriin.

No et todellakaan ole lihava!

no joo....

mä en oo saanu kokonaan sitä ylimäärästä mahan kohalta pois, mut esimerkiksi reidet sain abaut vuoden kovalla treenillä ok kuntoon vaikka ne oli aika.. karseet.

Mä oon painavempi kun sä ja lyhyempi kun sä, mut kukaan ei oo lihavaksi sanonu, enkä niin koe olevanikaan, mutta en sano itseäni hoikaksi missään määrin.

Painan sinua 6 kg enemmän ja olen 2 cm lyhyempi ja mielestäni juuri sopiva. Mun kauneusihanteet ei menekkään ihan yksiin nykymaailman kanssa. Minusta nykyään kaikki on liian laihoja. Rumasti luut törröttää.

Höpö höpö ja huomenna lisää!Mie oon varmaan sit mualiman lihavin ku oon vajaa 164cm ja 57 kg.Ei vaineskaan,oon enemmän ku tyytyväinen ihteeni,oonhan saanu kropallani kaksi lasta tehtyä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttävät kilot:

Missä niiden kilojen oikeat paikat sitten olisi?

Ja nutrilett-kuuri on ehkä maailman turhin keksintö.

Yhteistyössä