Olenko liian ankara mielestänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -äiti-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

-äiti-

Vieras
kun olen opettanu lapselle että juusto/makkara pysyy leivän päällä kun leipää syödään? olen huomannut että kun leivän päällä pysyy makkarat sun muut niin leipä tulee syötyä paremmin. muuten lapsi vain värkkää ja repii leivästä palasia jokka on ympäri lattiaa. meillä näin miten teillä? tämähän on pikku juttu silleen mutta meidän arkea helpottaa huomattavasti ei tarvi aina tapella sen syömisen kanssa.

Meillä kyllä pojat syö ensin päälliset ja sit leivän.
Mutta leipä tulee syötyä varsin mainiosti kuitenkin ja useimmiten noi ei edes halua ku margariinia päälle.
En oo nähny tarvetta puuttua tohon.

Kai se riippuu just lapsesta. Jos oot huomannut et sun oma lapses syö tolleen paremmin niin sitten sä pidät siitä kiinni. Jos se on lapselle aivan sama, leipä tulee yhtä hyvin syötyä täytteillä tai ilman niin ei sitten mun mielestä tarvi pitää niitä täytteitä siinä päällä.

Mitkä päälliset... Meidän muksu on niin onnettoman ennakkoluuloinen, ettei edelleenkään kelpuuta leipänsä päälle kuin margariinin ja ylähuulen. Ja ikää pian 3v.

Mun on ihan turhaa edes laittaa tytön leivän päälle mitään päällisiä..Jos siinä jotain ylimääräistä on, ne lentää lattialle. Sitten nuollaan oivariini leivän päältä ja sitten syödään leipä :D

no et. mulle ei oo tullut mieleenkään et antaisin niitä rääpiä siitä pois. tyttö on kyllä alusta asti uskonut, nyt reilu 3vee ja välillä jopa huvittavan siisti syömäri. :D mä oon lähinnä siisteysfriikkiyteni takia pitänyt tosta kiinni, ällöttää jos se rasva leivän päältä on käsissä --> vaatteissa --> hiuksissa --> huonekaluissa ymym.. mun lapsiraukkani ei edes saa leipää ilman muita päällisiä, jos siihen voita haluaa. :D:D

Yhteistyössä