Tuosta toisesta ketjusta vaan tuli mieleeni. Meillä on aina ollut enemmän rahaa kuin mun vanhemmilla tai no vanhempani ovat eronneet ja isä kai samanlainen keskituloinen omakotiasuja kuin mekin, äitini taas on välillä aika tiukilla. Ja häntä olenkin sitten auttanut, kuljetan autolla menoihinsa (omilla bensoillani), maksoin mukaan etelänmatkalle ja aina kylään mennessä vien omat ruuat itselle ja lapsille, toki äidillekin mutta tarkoitan ettei mennä hänen ruookiaan syömään.
Joskus tuntuu vähän kurjalta se miten itsestään selvyytenä hän apuani pitää, kuitenkin meillä kaksi lastakin.
Vaikkakin olen sitten iloinen siitä, ettei meillä ole rahallisen avun tarvetta kun emme sellaista mistään saa tai saisikaan. Mutta silti joku pieni kateus minussakin joskus jyllää, kun kuulen isovanhempien ostaneen vaikka talvipuvun lapselle, me kun ollaan aina kaikki ostettu itse.
Joskus tuntuu vähän kurjalta se miten itsestään selvyytenä hän apuani pitää, kuitenkin meillä kaksi lastakin.
Vaikkakin olen sitten iloinen siitä, ettei meillä ole rahallisen avun tarvetta kun emme sellaista mistään saa tai saisikaan. Mutta silti joku pieni kateus minussakin joskus jyllää, kun kuulen isovanhempien ostaneen vaikka talvipuvun lapselle, me kun ollaan aina kaikki ostettu itse.