Olenko mä ihan jäätävä läski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sokea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä sä musta vaan olet. Mutta mullahan onkin palstan kriteereillä syömishäiriö/vääristynyt vartalonkuva. Mun arvion mukaan ainakin 30kg pitäisi saada pois et olisi edes normaalipainoinen. Mulle sekään ei tosin riittäisi.

Olen saman mittanen kun sinä ja kun sain tiputettua painon 60kg:stä 56kiloon, olin itse tyytyväinen ja samoin työterveydenhoitaja. Silti on pari ylikiloa mahassa vielä.

Onhan tää nyt aika absurdia että nykyään normaalipainoisiakin haukutaan läskiksi, ja sitten kun tulee tällainen selkeästi ylipainoinen tapaus, niin kukaan ei sano että onhan tuossa pikkasen ylimäärästä. Jos 158-senttinen joutuu käyttämään 46-koon housuja niin siinä ei ole mistään uhkeudesta kyse. Ei millään pahalla, mutta ihmetyttää kyllä.

Onhan tää nyt aika absurdia että nykyään normaalipainoisiakin haukutaan läskiksi, ja sitten kun tulee tällainen selkeästi ylipainoinen tapaus, niin kukaan ei sano että onhan tuossa pikkasen ylimäärästä. Jos 158-senttinen joutuu käyttämään 46-koon housuja niin siinä ei ole mistään uhkeudesta kyse. Ei millään pahalla, mutta ihmetyttää kyllä.

No mitenkäs mulla menee. Yläosat kokoa 38 tai S-M ja alaosat 44-46. Enkä muuten ole edes ylipainoinen. :) Pituutta 160

Jollakin taitaa olla pullukka-fetissi =)

Ap, et nyt jäätävä läski, mut pullukka :) Tiputtaahan tosta voi vaikka 30kg, sitten se onkin toinen asia, että tarvitseeko... Mut jos painoa on lähemmäs sata, jo oman terveyden kannalta pudottaisin kiloja pois..

[QUOTE="hah";23096617]No mitenkäs mulla menee. Yläosat kokoa 38 tai S-M ja alaosat 44-46. Enkä muuten ole edes ylipainoinen. :) Pituutta 160[/QUOTE]

No sinä olet sitten päärynä :D Onhan se terveellisempää kuin olla omena.

Yleensä ne normaaleille tarkoitetut läski-kommentit tulee selvästi kateellisilta tai katkeroituneilta kirjoittajilta. Ja miksi minun pitäisi haukkua ap:ta läskiksi kun hän ei mielestäni sitä ole? Paino jakautuu selvästi tasaisesti ympäri kroppaa eikä ole ns. omenavartaloinen.

Onhan sulla ylimäärästä mutta mun mielestä et todellakaan ole jäätävä läski. Varmasti terveyden kannalta ois hyvä tiputtaa painoa, mutta sulla näyttäis kuvan perusteella kilot olevan kuitenkin kivoissa paikoissa, eikä kaikki esim mahassa :) Toisille ihmisille sopii ylipainokin, toisilla pienikin ylimääränen näyttää jo aika pahalta. Itse olen 155cm ja painan vajaa 55kg, eli varmaan monen mielestä pitäis tiputtaa painoa ;) Mutta enpä taida kun tässä painossa pysyn helposti ilman mitään safkojen vahtimisia tms.

Yleensä ne normaaleille tarkoitetut läski-kommentit tulee selvästi kateellisilta tai katkeroituneilta kirjoittajilta. Ja miksi minun pitäisi haukkua ap:ta läskiksi kun hän ei mielestäni sitä ole? Paino jakautuu selvästi tasaisesti ympäri kroppaa eikä ole ns. omenavartaloinen.

Veikkaan, että reilusti ylipainoisten mielestä ap ei ole lihava, mutta normaalipainoiset ymmärtävät ja näkevät, että ylimääräistä on.

Kyllähän siulla ylipainoo on,mutta hyvin on kilot jakaantunut.Et näytä miltään jäätävän läskiltä.=)
Tietysti terveyden kannalta olis siunkin hyvä laihtua jonkin verran.
Mie ite oon 164 cm ja n 95 kg ja miulla ehkä on vatsaa enemmän,välillä käytän l tai xl tai xxl vaateita, riippuu
ihan vaateista ja valmistusmaasta ja mallista,numerokoossa 46-48.

Viimeksi muokattu:
Olet läski.
Mutta et vielä sairaalloisen ja varmaan vuodessa pystyisi laihduttamaan jo tosi terveellisiin mittoihin.
Mutta terveys ei kyllä ole kaikki kaikessa, jos olet nyt onnellinen eikä paino haittaa menoa niin mitäpäs siinä.

[QUOTE="vieras";23098031]Olen saman pituinen, painan 63kg ja käytän vaatekokoa 44 yläosasta ja alaosasta 42. Ite näen itseni tuhtina.[/QUOTE]
Aika jännää miten ihmisten "rakenne" vaihtelee näin paljon! Ite oon tuon painosena jo koossa 40, ja ku pudotan kilon pari vielä niin mahdun 38 kokoon ja koen että silloin olen sopiva.

Mä olen 155cm ja käytän m-koon paitoja ja l-koon housuja ja kyllä olen lihava.
Paino oli pari viikkoa sitten 72,8kg johon oli jämähtänyt kahden synnytyksen jälkeen mutta nyt jo tänä aamuna 70,3kg ja monta senttiä jo lähtenyt :)

Tavoite on alle 60kg ja m-koon pöksyt :)

Ihan jäätävä!! :D Millä konstilla ajattelit pudottaa? Jollain dietillä vai vain lisäämällä liikuntaa? Ihan siis uteliaisuuttani kysyn, en ole antamassa mitään vinkkejä kun en osaa yleishyviä antaa.

[QUOTE="eee";23096067]No jos sä olet noin lyhyt ja joudut käyttämään koon XL vaatteita, niin kyllähän sä todella isokokoinen olet.

Samaa mietin, itse käytän xl kokoisia vaatteita ja olen 166cm/95kg ja mielestäni tosi pullukka.

Yhteistyössä