Olenko mä ihan tyhmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen laihtunut vajaa kymmenen kiloa jonka kyllä huomaan vaatteissa mutten peiliin katsoessani. Mieheni ei ole asiaa mitenkään huomioinut ja kun sanoin että olen laihtunut, ei oikein sanonut juuta eikä jaata.

Mutta kaverini mies :o oli sanonut hänelle että ****** ( minä ) on laihtunut paljon. Jotenkin vaan ilahdutti tosi paljon että joku ihan ulkopuolinen henkilö on sen huomannut ja vielä kommentoinut. Mietin vaan että olenko ihan tyhmä että tuollaisesta asiasta niin piristyn? Toisaalta mietin heti että mitä kaverini ajattelee että hänen miehensä on kiinnittänyt toisen naisen laihtumiseen huomiota. Hölmö kai oon kun tällasia mietin.

Niinhän se varmaan on ettei tuollasia huomaa jos toista näkee joka päivä. Eipä sitä osaa oikein itsekään katsoa peilistä sillä silmällä että jotain olisi oikeasti tippunutkin. Mutta kaippa jotain muutosta on kuitenkin tapahtunut. :) Jaksaa taas jatkaa tätä kilojen tiputtelua. :)

kauhian monimutkaista miettimistä. "mitähän ne musta miettii ja miksei mieti ja jos mietti niin miksei sano"

keskity iloitsemaan laihdutetuista kiloista, ihan sama mitä muut miettii!

Ja jotkut ei vaan huomaa.... ite oon sellanen, etten mä tajua yhtään, jos joku on laihtunut tai lihonut. Mä en vaan kiinnitä semmoseen huomiota, varsinkaan jos tapaa usein ja se lihominen/laihtuminen tapahtuu siinä samalla pikkuhiljaa.

No ja mies ei ainakaan välttämättä asiasta mainitse, koska sitten saattaa tulla tekstiä, että eikö aiemmin kelvannut....

Elikkä tärkeimpiä on ne kaikkien muiden huomiot =) Ja iloitse niistä ihan rauhassa.

Miun miehen paino on muuttunu meijän suhteen aikana varmaan 20kg, mut siltikään mie en silleen tajunnu että mies oli laihtunu (ihan reilusti) ennen ku joku toinen sanoi siitä.

Yhteistyössä